Вантажні напіввагони
Вантажні напіввагони Фото з відкритих джерел

Глава Асоціації власників вагонів: УЗ повинна замінити воєнізовану охорону

    Глава Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко не задоволений роботою воєнізованої охорони "Укрзалізниці"

    За його даними, через недостатню охорону сума збитку становить близько 2 млн грн в місяць.

    Про це він написав у блозі на "Обозревателе". За його даними, через недостатню охорону сума збитку становить близько 2 млн грн в місяць. 90% таких втрат виникають в процесі перевезення, зазначає Криворучко.

    "Промисловці, аграрії та інші вантажовідправники констатують: крадуть все – вугілля, металопрокат, руду, добрива, зернові, паливо і мастильні матеріали. Крім того все, що можна витягти і продати. Крім того зловмисники масово і безжально розукомплектовують вагони: знімають деталі гальмівної системи, через що вагони стають нетормозимі, не можуть використовуватися для перевезень і вимагають ремонту. В результаті власники рухомого складу несуть величезні збитки. Статистика шокує: за даними Українського логістичного Альянсу, щодня на залізницях розкрадається 150-170 вагонів (!). Таке злодійство, крім того, може спричинити техногенну катастрофу", – пояснив Криворучко.

    Також він додав: "Нормативними документами УЗ визначено порядок здачі під охорону і зняття з охорони вантажів: вантаж пломбируется, і якщо після прибуття пломба ціла - претензії до охорони не приймаються. Спроби довести недостачу вантажу приречені на провал. Таким чином ВОХР охороняє не вантаж, а цілісність пломби. насправді факти розкрадання ряду вантажів, які перевозяться під наглядом охорони в спеціалізованих вагонах, закритих і опломбованих, виявляються вже після того, як вантаж прибуває до одержувача. При цьому пломба ціла, а кількість вантажу серйозно зменшилася. Зрозуміло, в таких випадках УЗ претензій вже не приймає і збитки не відшкодовує".

    Криворучко також навів дані, де такі випадки трапляються найчастіше.

    "Бувають випадки, коли вантажі, супроводжувані (нібито) ВОХР, розкрадаються. Тому, що формально вантажі супроводжуються охороною, і за цю послугу навіть береться плата, але на ділі у підрозділів ВОХР чомусь відсутній особовий склад", – пише глава Асоціації.

    Криворучко вважає, що раціональної альтернативою воєнізованій охороні є приватні охоронні структури.

    Попередній матеріал
    У Росії запустили маніпуляцію про нібито відмову ЄСПЛ Україні по Азову – які роз'яснення дали в Євросуді
    Наступний матеріал
    "Обманюють своїх пасажирів": італійський регулятор покарав мільйонними штрафами Ryanair і Wizz Air
    Теги: