Муса Магомедов
Муса Магомедов
Facebook / Муса Магомедов

Через "Укрзалізницю" ми змушені зараз знизити виробництво – гендиректор АКХЗ

    Крім того, гендиректор повідомив, що через ситуацію на залізниці коксохім змушений був піти на зміну технології

    Авдіївський коксохімічний завод (АКХЗ), що входить до групи "Метінвест", змушений знизити виробництво з максимальних показників у зв'язку з тим, що "Укрзалізниця" не забезпечила своєчасне постачання коксівного вугілля з морських портів. Таку заяву зробив генеральний директор підприємства Муса Магомедов, передає UAprom.info.

    "Ми боремося за нашу конкурентоспроможність, проводили безсонні ночі, щоб минулого місяця вийти на довоєнні показники виробництва – зі 160 тис. тонн до 270 тис. тонн. Але зараз ми змушені знизити виробництво через те, що "Укрзалізниця" не привезла вугілля з портів", – цитує видання його слова, що прозвучали цієї п'ятниці, 22 вересня, на громадських слуханнях проекту наказу Мінінфраструктури щодо підвищення залізничних тарифів на 22,5% з 1 жовтня.

    З його слів, аби конкурувати на ринку, АКХЗ повинен нарощувати виробництво. "Чому УЗ йде стандартним шляхом підвищення тарифів, а не працює над своєю операційною ефективністю? Низку продукції ми вже перевозимо автотранспортом. Наприклад, бензол в Чехію і Польщу ми веземо вантажівками", – зазначив Магомедов.

    Крім того, гендиректор повідомив, що через ситуацію на залізниці коксохім змушений був піти на зміну технології. "Сировину на сусідній "Інкор" ми веземо авто, які в 3-4 рази дешевше. Тобто в умовах військової логістики автомобільний транспорт дешевше", – констатував він.

    У відповідь в.о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов заявив, що залізниця відчуває серйозний дефіцит робочого парку тяги. "По деяких дільницях я поставив завдання піднімати парк локомотивів. Але це не питання сьогоднішнього дня, це системне питання, 25 років ми з'їдали амортизацію. Ще тоді треба було інвестувати. Це результат багаторічної неправильної тарифної політики УЗ", – резюмував Кравцов.

    Попередній матеріал
    287 українських виробників можуть експортувати харчову продукцію до ЄС
    Наступний матеріал
    МОН назвало ТОП-10 найпопулярніших вишів серед вступників
    Теги: