www.youtube.com

Знято в Києві: реклама Diesel отримала трьох Каннських левів – відео

За продакшн відповідала українська компанія, а режисером виступив Франсуа Руселле, який раніше працював з Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones

Знятий у Києві рекламний ролик італійського бренда Diesel отримав відразу трьох Каннських левів − найпрестижніші нагороди фестивалю реклами. Усі роботи, які здобули нагороди, опубліковані на сайті Adforum, повідомляє НВ.

Відеоролик Go With The Flaw нагородили в трьох категоріях: режисура (Бронзовий лев), продакшн-дизайн (Бронзовий лев) і операторська робота (Срібний лев).

За продакшн відповідала українська компанія, а режисером виступив Франсуа Руселле, який раніше працював з Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones. Саундтреком реклами стала пісня Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien, а головними локаціями − Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення імені Карпенка-Карого.

Як відомо, фестиваль Каннські леви − найпрестижніший у світі реклами. Цього року він проводився на Лазурному узбережжі з 18 до 22 червня.

Як повідомляв 5.UA, українські агентства Banda Agency і Republique отримали бронзову нагороду Каннських левів у категорії Desing Lions за брендинг Євробачення-2017.

Попередній матеріал
"Прив'язували на трос, вирізали серце": боєць, що пройшов полон, розповів про моторошні звірства ворога
Наступний матеріал
РФ свідомо спонсорує тероризм і катує затриманих українців – Клімкін

Гройсман наказав "Нафтогазу" переглянути рішення щодо нарахування високих премій

Сільськогосподарське ралі: як обирали фіналістів змагання "Тракторфест" на Черкащині – сюжет

Вперше за 18 років: у Луцьку відбувався масштабний карнавал повітряних куль

Рекордний Porto Franko: як в Івано-Франківську в опері "заспівав" літак Ан-2 – вражаюче відео

Чому в Україні так багато уваги прикуто до КиївПрайд – експерт

Кличуть священиків: в Івано-Франківську зчинили скандал через оголених артистів на фестивалі