Знятий у Києві рекламний ролик італійського бренда Diesel отримав відразу трьох Каннських левів − найпрестижніші нагороди фестивалю реклами. Усі роботи, які здобули нагороди, опубліковані на сайті Adforum, повідомляє НВ.
Відеоролик Go With The Flaw нагородили в трьох категоріях: режисура (Бронзовий лев), продакшн-дизайн (Бронзовий лев) і операторська робота (Срібний лев).
За продакшн відповідала українська компанія, а режисером виступив Франсуа Руселле, який раніше працював з Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones. Саундтреком реклами стала пісня Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien, а головними локаціями − Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення імені Карпенка-Карого.
Як відомо, фестиваль Каннські леви − найпрестижніший у світі реклами. Цього року він проводився на Лазурному узбережжі з 18 до 22 червня.
Як повідомляв 5.UA, українські агентства Banda Agency і Republique отримали бронзову нагороду Каннських левів у категорії Desing Lions за брендинг Євробачення-2017.