У Польщі в ДТП потрапив український автобус
У Польщі в ДТП потрапив український автобус tvn24.pl

Влада Польщі прокоментувала повторне ДТП українського автобуса

    Читайте по-русски
    Після першої аварії була перевірена правильність встановлення відбійників і стан покриття

    У Підкарпатському воєводстві Польщі стан дорожнього покриття, інформаційні покажчики, освітлення та безпекова інфраструктура у місці, де 6 та 22 березня сталися ДТП з українськими пасажирськими автобусами, в момент аварій були в належному стані і не могли бути безпосередньою причиною автокатастроф. Про це повідомив речник Генеральної дирекції національних доріг та автомагістралей (GDDKiA) Польщі Шимон Пехов'як, передає "Укрїнформ".

    "З нашого аналізу випливає, що вся інфраструктура в цьому місці побудована правильно, відповідно до проєкту і всіх нормативних документів", – заявив він.

    За словами польського високопосадовця, після першої аварії працівники GDDKiA спільно з поліцією перевірили правильність встановлення відбійників і стан покриття.

    "Незадовго до нинішньої ДТП цю ділянку проїжджала cпецтехніка. Дорога посипалася сіллю. У момент аварії не було ожеледі, адже температура була вище нуля", – зазначив Пехов'як.

    GDDKiA не має застережень і щодо правильності встановлення дорожніх покажчиків та розмітки. Крім того, у цьому місці у нічний час нормальне освітлення.

    Водночас посадовець не висловив припущень, чому за короткий проміжок часу в одному місці сталися дві автокатастрофи за участю автобусів.

    "Складно сказати, чому за такий короткий період сталися дві ДТП. Якщо йдеться про причини, то їх встановлюватиме поліція", – сказав Пехов'як.

    При цьому він не виключив, що GDDKiA розгляне можливість монтування в цьому місці інших елементів, не передбачених чинними нормами.

    "Ми забезпечуємо певний стандарт доріг у відповідності до нормативних документів. Але може бути, що в окремих випадках ці стандарти не є достатніми і потрібно зробити щось більше, чого не вимагають встановлені документи, але це дозволяє діапазон можливостей", – підкреслив Пехов'як.

    Після першої ДТП з українським автобусом GDDKiA попросила всі свої воєводські відділи перевірити безпечність усіх місць, де сходяться відбійники на дорогах і з'їздах.

    "Побачимо, що дасть цей аудит. Після цього ми робитимемо висновки в масштабах країни", – зазначив Пехов'як.

    Нагадаємо, 22 березня у Підкарпатському воєводстві на півдні Польщі український пасажирський автобус потрапив у ДТП.

    Аварія cталася в тому ж місці, де 6 березня розбився автобус сполученням Познань – Херсон, коли загинули п'ятеро осіб, а понад 30 постраждали.

    Попередній матеріал
    У МВС назвали кількість підліткових самогубств в Україні
    Наступний матеріал
    У МОЗ розповіли, українці якого віку найчастіше хворіють на коронавірус
    Loading...

    На Житомирщині сталася смертельна ДТП – загинуло троє молодиків

    У польській поліції повідомили нові подробиці ДТП з українським автобусом – з'явилося відео з місця трагедії

    Металевий люк розтрощив голову дитині: як недбалість призвела до трагедії у Львові – включення

    Кришка люка влетіла в лобове скло: у Львові внаслідок аварії загинула дитина

    На Одещині легковик в'їхав у припарковану вантажівку – загинули дві 17-річні дівчини

    У Києві п'яний водій влаштував смертельну ДТП – загинули двоє людей (оновлено)