500-річна акула The Sun

Вчені виявили у Гренландії 500-річну акулу – фото

Читайте по-русски
За словами науковців, це найстаріший з нині живих видів хребетних на планеті

У Гренландії знайдено акулу, яка живе вже приблизно 500 років. Вчені визначили її вік, виходячи, головним чином, з її розміру, передає The Sun.

Такі риби виростають на 1 см за рік, а ця особина має довжину 5,4 метра. Тож ця гренландська акула могла народитися приблизно у 1505 році. Вчені також застосували радіовуглецеве датування, за результатами якого її вік становить від 272 до 512 років.

Під час дослідження була вивчена група з 28 акул, саме ця особина виявилася найстаршою з них. Хоча всі гренландські акули можуть жити сотні років.

"Це найстаріший з нині живих видів хребетних на планеті, який сформував кілька популяцій в Атлантичному океані", – заявив професор Кім Пребел (Kim Praebel). Вчені досліджують ДНК рибини і сподіваються, що це допоможе з'ясувати, які гени відповідають за таку довгу тривалість життя в цього виду.

500-річна акула

Основу раціону гренландської полярної акули становить риба, проте науковцям жодного разу не вдалося побачити, як вона полює. У шлунках особин цього виду знаходили рештки оленів і навіть коней.

Як повідомляв 5.UA, морські котики з антенами допомогли з'ясувати проблему гігантської діри в Антарктиці.

Популярний український мультик зняли з показу в окупованому Криму – з'явилися подробиці