Конгресмени-демократи Комітету з розвідки Палати представників США опублікували копії проплачених "фабрикою тролів" постів у Facebook, створених із метою вплинути на американські президентські вибори у 2016 році. Про це інформують на сайті комітету, повідомляє "УНІАН".
У січні 2017 року розвідка зробила висновок, що Росія втручалася в американські вибори, намагаючися сприяти перемозі Дональда Трампа і програшу Гілларі Клінтон. Член комітету Адам Шифф під час відкритого слухання в листопаді 2017 року за участю представників Facebook, Twitter і Google зазначив, що [російська] кампанія в соціальних мережах була спрямована на розкол у США, розпалювання заворушень на грунті низки розбіжностей.
"Росіяни зробили це, об'єднавши фейкові акаунти, сторінки і спільноти, щоб просувати політизований контент і відео, а також мобілізувати справжніх американців підписувати онлайн-петиції і брати участь у мітингах і протестах", – заявив він.
Часто вплив здійснювався через группи у Facebook афроамериканців та ЛГБТ-спільноти. Вартість одного оголошення в середньому становила порядка 150 російських рублів.
За даними розвідки, всього було придбано понад 3,5 тисячі оголошень. Їх побачило 11,4 мільйона американців. Загалом російська "фабрика тролів створила 470 сторінок у Facebook, які згенерували 80 тисяч одиниць контенту і розповсюдили його на більш ніж 126 мільйонів американців.
Як повідомляв 5.UA, екс-співробітник так званої "фабрики тролів" у Росії 43-річний житель селища під Санкт-Петербургом Марат Міндіяров розповів про специфіку роботи.