pixabay.com

"Солодке" поглинання: Nestlé близька до продажу кондитерського бізнесу в США італійській Ferrero – Bloomberg

Угода може бути підписана вже цього тижня

Один з найбільших у світі виробників харчових продуктів, швейцарська корпорація Nestlé S.A., близька до укладання угоди про продаж свого американського бізнесу з виробництва кондитерських виробів – італійській компанії Ferrero за $2,8 млрд. Про таке інформує агентство Bloomberg із посиланням на обізнане джерело, передає "Інтерфакс-Україна".

Як повідомляє джерело, компанії можуть підписати угоду вже цієї неділі, 14 січня. В грудні 2017 року Nestlé остаточно вирішила позбутися кондитерського бізнесу в США, прибуток якого в 2016 році становив близько $915 млн.

До числа брендів "солодкого" американського підрозділу Nestlé входять популярні на внутрішньому ринку марки шоколаду Butterfinger, BabyRuth, 100Grand, SkinnyCow, Raisinets, Chunky, OhHenry! і SnoCaps, локальні бренди інших кондитерських виробів, серед яких SweeTarts, LaffyTaffy, Nerds, FunDip, PixyStix, Gobstopper, BottleCaps, Spree і Runts, а також міжнародний бренд шоколаду Crunch.

Nestlé є третім за ринковою часткою виробником кондитерських виробів у світі після Mars Inc. і Mondelez International Inc. У США компанія посідає четверте місце, тут її, крім названих, випереджає ще Hershey Co.

Дивіться також фотогалерею:

Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/
Італійське морозиво 'джелато'
/

Попередній матеріал
Головою правління "Приватбанку" призначили чеського банкіра
Наступний матеріал
"Антонов" допоможе у транспортуванні ракетних комплектуючих для SpaceX Ілона Маска