Фото joinfo.ua

"Рішення перегляду не підлягає": Британія заблокувала всі рахунки Russia Today

За минулий рік обсяги фінансування Кремлем російської пропаганди у світі збільшились на £100 мільйонів

У Британії заблокували всі рахунки пропагандистського російського каналу Russia Today. Про це повідомила головний редактор Маргарита Симоньян на своїй сторінці у Twitter.

Як зазначається, рішення не підлягає перегляду."Нам закрили рахунки в Британії. Всі рахунки. "Рішення оскарженню не підлягає", – поскаржилася Симоньян.

Нагадаємо, минулого року медіакорпорація BBC довела, що Russia Today бреше про Сирію і Україну. Також стало відомо про те, що Путін особисто заборонив зменшувати бюджет Russia Today, аби розширити вплив на Захід.

А вже в серпні цього річ стало відомо, що Росія різко збільшила фінансування пропагандистських ЗМІ у світі. Зокрема, за минулий рік обсяги фінансування Кремлем російської пропаганди у світі збільшились на £100 мільйонів. Як повідомляли світові ЗМІ, збільшення фінансування пов'язане із відкриттям офісу Russia Today у Лондоні

Попередній матеріал
Від сержанта до віце-адмірала: Історії військовослужбовців
Наступний матеріал
У Стокгольмі завершилися усні слухання у справі "Нафтогазу" проти "Газпрому"

Путін особисто заборонив зменшувати бюджет Russia Today, аби розширити вплив на Захід – експерт

"#ЗдесьХорошо, здесь Путин бродит" – росіяни висміяли "патріотичну" акцію Russia Today

Медіакорпорація BBC довела, що Russia Today бреше про Сирію і Україну

The Times: Росія різко збільшила фінансування пропагандистських ЗМІ у світі