www.kommersant.ru/

Путін звільнив голову "Газпром-медіа" - ЗМІ

    Голова правління російського "Газпром-медіа" Михайло Лесін залишає компанію.

    Про це повідомляє видання Forbes з посиланням на два джерела на медіаринку і одного федерального чиновника.

    Як повідомляється, в прес-службі "Газпром-медіа" відмовилися від коментарів з цього приводу.

    Офіційно про відставку може бути оголошено в п'ятницю.

    За словами інсайдера, рішення про відставку Лесіна прийняв особисто президент РФ Володимир Путін ще тиждень тому.

    Хто замінить його на чолі "Газпром-Медіа", поки не відомо.

    Лесін очолив "Газпром-Медіа" восени 2013 року, повернувшись в медіаіндустрію після тривалої перерви. Після звільнення з посади радника президента в 2009 році він входив до ради директорів російського Першого каналу та Національних кабельних мереж, однак публічно в справах індустрії не брав участі.

    В "Газпром-медіа" входять російські телеканали НТВ, ТНТ, "Пятница", 2х2, ТВ3, супутниковий оператор "НТВ-Плюс", радіостанції "Ехо Москви", "Авторадіо", Сіті-FM, відеосервіс RuTube та інші ЗМІ.

    Попередній матеріал
    Індія провела успішний запуск своєї найбільшої ракети-носія
    Наступний матеріал
    В Держдепі США вітають можливу зустріч Порошенка і Путіна

    Промова Путіна знову обвалила рубль

    Прес-конференція Путіна: найгостріші моменти

    Свою "велику прес-конференцію" Путін присвятив оповідкам про успіхи РФ і підступи Заходу

    В Росії створять нове агентство для інтернет-пропаганди на 45 мовах світу