Російські тролі
Російські тролі Shutterstock

Прокремлівські тролі атакували десятки західних видань – BBC

    Читайте по-русски
    Мішенню стали веб-сайти 32 відомих видань в 16 країнах світу

    Російські тролі атакували десятки західних ЗМІ з метою схилення громадської думки в різних країнах на користь Росії. Про це повідомляє BBC.

    Мішенню стали веб-сайти 32 відомих видань в 16 країнах світу.

    "За словами дослідників, розміщені на цих сайтах тролями коментарі потім використовувалися російськомовними виданнями як основа для статей... Науковці використовували метод розпізнавання патернів для аналізу коментарів читачів, який змусив їх припустити, що деякі акаунти організованим чином розміщували прокремлівський контент", – йдеться в повідомленні.

    Зазначається, що потім ці коментарі підхоплювалися російськими ЗМІ, котрі на їх основі створювали матеріал "під певним кутом, що вказує, якої думки нібито дотримуються британці".

    Як повідомляв 5.UA, у столиці проти "Кримської платформи" працювали 15 тисяч ботів, яких фінансувала Росія.

     

    Попередній матеріал
    "Пакуйте валізи у відпустку": в Україну йде антициклон Hermelinde, а з ним потепління
    Наступний матеріал
    Стрілянина з арбалета в школі Полтави: поліція встановила особу дівчини і відкрила кримінальне провадження
    Loading...

    У столиці проти “Кримської платформи” працювали 15 тисяч ботів які фінансувала Росія

    Росія намагається дискредитувати кандидата у президенти США Джо Байдена – ФБР

    У Луцьку СБУ викрила ботоферму, яка агітувала за створення "Малоросії"