Заступник міністра інфраструктури Юрій Васьков розповів, що Чорноморська зернова ініціатива працює не на повну потужність через повільну роботу російських інспекторів, які мають перевіряти зерновози в "коридорі". Про це повідомляє LIGA.net.
"Представники росії у Спільному координаційному центрі (СКЦ) у жовтні почали працювати так, що кількість інспекцій на добу скоротилася до семи-дев'яти. Через це виникла черга з 210 суден. Половина з них була завантажена й очікувала інспекції на вихід, ще половина – на вхід. Коли росія призупинила свою участь у роботі інспекцій, Туреччина та ООН почали перевіряти зерновози самі. Їхня робота виявилась дуже продуктивною: 30 жовтня інспектори пропустили 46 суден, а 31 жовтня – ще 39", – мовиться в ЗМІ.
Юрій Васьков зазначив, що спільні інспекції поновились.
"Сьогодні ми повернулися до тих самих проблем. Спільні інспекції поновились. Всі чотири сторони беруть участь в інспекції. Але їх заплановано зараз у середньому тільки 12 на день, з яких фактично завершується 8-9. Водночас необхідність – 25-30 на добу", – сказав заступник міністра.
Він зазначив, що якби інспекції працювали без затримок – було б щонайменше 6 млн тонн за місяць.
"За три місяці роботи коридору ми відправили світу 10,1 млн тонн зернових з портів Великої Одеси. Це значний показник у масштабах світу. Тому наше завдання – нарощувати цей обсяг. За підсумками жовтня експортували 4,2 млн тонн. Якби інспекції працювали без затримок – було б щонайменше 6 млн тонн за місяць – це реальний показник, який може давати коридор", – підсумував Васьков.
Нагадаємо, Туреччина хоче продовжити дію "зернової угоди" на рік.
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
Дивіться відео за темою:
Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.