Еротична мелодрама "Сафо" набуває популярності у Європі

    Українське кіно показали на Каннському кіноринку. Вперше і у власному павільйоні.
    Картина "Сафо" відразу стала рекордсменом з продажів. Вже у перші дні роботи павільйону її продюсери уклали 5 ліцензійних угод з іноземними дистириб`юторами. Сеанс цього фільму та картини "Кастинг" відбулися за цілковитих аншлагів. Менш цікавими для дистриб`юторів виявились українські державні фільми, зокрема "Богдан Хмельницький". Директор Української кінофундації переконаний - держава знімає фільми, а от продавати їх не вміє. Чого не скажеш про картини незалежних режисерів та продюсерів.

    Андрій Халпахчі, директор Української кінофундації: "Вони вклали гроші і вони мають їх відбити і думають про результат. З державними картинами навпаки-ситуація зовсім інша. Зроблений фільм і нікого не цікавить його майбутнє".
    Попередній матеріал
    ООН головуватиме у вирішенні конфлікту навколо арктичного шельфу
    Наступний матеріал
    У Києві стратують Дні українського кіно
    Теги: