Знижки в магазинах та кафе, безплатні експрес-тести і навіть можливість виграти телевізор. Це не перелік призів лотереї, а "привілеї", які нині доступні вакцинованим громадянам. І це не жарт. Із початком запровадження локдауну, благами суспільства можуть користуватися лише ті, хто має "зелений" сертифікат. Підтримати вакцинальну кампанію вирішили й торговельні мережі, запровадивши систему знижок, а деякі серед вакцинованих розігрують призи. Які ж привілеї нині доступні щепленим українцям та як вони на них реагують, дізнавалася журналістка "5 каналу".
Бонуси, знижки, два товари за ціною трьох. Які тільки акції не видумували торговельні мережі, щоби заманити клієнтів. Тепер узяли на озброєння експрес-тести і ковідні сертифікати.
"Ми хочемо цим додатково замотивувати людей до покупки", – каже керуючий магазином товарів для дому Влад Ярош.
До Нового року менш як два місяці. Киянка Єлизавета вже чекає на свято і прийшла за декором. Про додаткову знижку для тих, хто має "зелений" сертифікат, не знала.
"Ви знаєте, це класно, коли бізнес робить хоч щось для того, щоби люди вакцинувалися, хоча, в принципі, мене це не буде спонукати на якісь покупки, але є таким приємним бонусом вже при покупці чогось", – розповідає покупчиня Єлизавета.
А от пані Ірина разом із дочкою прийшли за кухонним приладдям. Коли дізналися про знижку, вирішили придбати ще кілька товарів.
"Позитивно реагую, враження – обов'язково ще щось придбаю", – зауважує покупчиня Ірина.
Знижку в 10% для всіх вакцинованих у цій мережі товарів для дому запровадили з першого дня "червоної" зони у столиці.
"Зараз у покупця є можливість жити повноцінним життям з певними обмеженнями, і ми хочемо цим підтримати своїх покупців", – додає Влад Ярош.
Бонус для всіх вакцинованих вирішили зробити й в одній зі столичних піцерій. Усе, що вам потрібно – це при оплаті показати "зелений" сертифікат, та отримати знижку в 19%.
У піцерії говорять, у такий спосіб заохочують відвідувачів показувати ковід-сертифікати.
"Ми зіштовхнулися з тим, що люди десь 50 на 50 розділилися, що ви не маєте права. Ну, ми теж розуміємо, що фактично ми не маємо права дивитися особисті дані гості, і тому ми вирішили зробити такий бонус, якщо ти покажеш сертифікат – ти отримаєш 19% знижки", – акцентувала увагу директорка піцерії Ольга Клименко.
Задоволена таким бонусом киянка Анна. Вакцинувалася ще влітку, щоб уникнути ускладнень від COVID-19. Каже, що з бонусом уже є можливість відвідувати громадські місця, а знижки – це лише додаткова приємність.
"Це дуже зручно. Куди б я не зайшла, у мене є ця можливість зайти, і не думати про те, що мене кудись не пустять, або я не зможу сісти в маршрутку, що я не зможу там вийти-зайти в магазин, не боюсь, що десь мене прижмуть і скажуть "покажи", а в мене все є", – запевняє відвідувачка піцерії Анна.
Зробити заняття спортом можливим для кожного вирішили в одному зі столичних спорт-клубів. Там безкоштовно, відразу біля входу, відвідувачам, які не мають "зеленого" ковід-сертифікату, роблять експрес-тест.
"Основне завдання – це створити безпечний простір. Тобто люди, коли йдуть, вони розуміють, що тут набагато нижча вірогідність заразитися, чим якщо вони підуть в якийсь інший фітнес-клуб", – акцентував увагу директор спортклубу Віктор Глущенко.
У Вінниці серед вакцинованих розігрували 15 плазмових телевізорів та стільки ж велосипедів. А згодом обіцяють і автомобіль. Пані Людмила виграла велосипед. Побачила оголошення в соціальній мережі, що серед вакцинованих відбувається розіграш призів, і вирішила спробувати.
"Раніше я ніколи не вигравала ніяких призів. Я як раз вмію їздити на велосипеді, це корисно для здоров'я, як і вакцинація корисна, вона збереже здоров'я", – зауважує переможниця розіграшу Людмила Онипа.
А ось одна з мереж таксі дає 50% знижки на одну поїздку для тих, хто зробив хоча б одне щеплення.
Катерина Ментус, Валентин Стрельцов "5 канал"
Нагадаємо, у НАН України спрогнозували, яким буде розвиток пандемії COVID-19 в листопаді.