Мобільний застосунок "Резерв+"
Мобільний застосунок "Резерв+" Міноборони

Застосунок "Резерв+": у Міноборони відповіли на найпоширеніші запитання

Читайте по-русски
Кому не треба встановлювати додаток, коли йти в ТЦК і як розв'язувати проблеми – роз'яснили у відомстві

У Міністерстві оборони України оприлюднили відповіді на найпоширеніші запитання щодо застосунку "Резерв+". Опублікували їх у форматі слайдів на офіційних сторінках у соцмережах.

Відповіді на питання щодо "Резерв+"
Відповіді на питання щодо "Резерв+"Міноборони

Кому треба встановлювати "Резерв+"?

"Резерв+" – застосунок для військовозобов'язаних. Військовослужбовцям та жінкам, що не стоять на військовому обліку, не треба завантажувати застосунок та оновлювати дані. А також громадянам молодше 18 чи старше 60 років. Це створює зайве навантаження на сервери.

Ще раз – чинним військовослужбовцям не треба оновлювати дані!

Відповіді на питання щодо "Резерв+"
Відповіді на питання щодо "Резерв+"Міноборони

Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.

Чи треба йти до ТЦК після оновлення даних у "Резерв+"?

Якщо ви оновили дані в застосунку "Резерв+" – ви виконали відповідну вимогу закону. Подальша комунікація з центрами комплектування відбувається в звичному режимі.

Відповіді на питання щодо "Резерв+"
Відповіді на питання щодо "Резерв+"Міноборони

Що робити, якщо мої дані з реєстру "Оберіг" неправильні?

Якщо ваші дані з "Оберегу" містять помилки або не актуальні, – зверніться, будь ласка, до ТЦК, в якому ви стоїте на обліку. Помилки в реєстрі військовозобов'язаних спричинені людським фактором при внесенні інформації операторами ТЦК.

Відповіді на питання щодо "Резерв+"
Відповіді на питання щодо "Резерв+"Міноборони

Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.

Я "в розшуку", що мені робити?

Якщо в інформації з "Оберегу" вам показується статус "в розшуку", то найкраще рішення – звернутися до ТЦК, де ви стоїте на обліку. Цей статус присвоюється тим, хто порушив правила військового обліку.

Відповіді на питання щодо "Резерв+"
Відповіді на питання щодо "Резерв+"Міноборони

Я військовослужбовець і я "в розшуку", що мені робити?

Це відбувається через помилки внаслідок людського фактора. Ймовірно, ТЦК не оновив дані, коли ви заступили на службу. Проте команда застосунку "Резерв+" налагоджує взаємодії з іншими реєстрами, щоб усі військовослужбовці булизняті з обліку. Якщо ви хочете прискорити оновлення інформації щодо себе, будь ласка, зверніться до ТЦК та СП, але це необов'язково.

Відповіді на питання щодо "Резерв+"
Відповіді на питання щодо "Резерв+"Міноборони

Чому я не можу авторизуватися в застосунку "Резерв+"?

Застосунок "Резерв+" є найпопулярнішим способом оновлення даних. У десятки разів більше громадян оновлюють дані онлайн, ніж у ТЦК та ЦНАП. Зараз застосунок працює в тестовому режимі. Команда розробників чує ваші звернення та оперативно усуває всі помилки. Якщо вам не вдалося авторизуватися в перші дні роботи застосунку – спробуйте пізніше. Оновити дані можна до 16 липня.

Відповіді на питання щодо "Резерв+"
Відповіді на питання щодо "Резерв+"Міноборони

Нагадаємо, у Держприкордонслужбі розповіли, чи перевіряють застосунок "Резерв+" на кордоні.

Дивіться також відео: 

 

Попередній матеріал
росіяни масовано атакували Харків і передмістя: кількість загиблих і поранених зростає (оновлення)
Наступний матеріал
Ukrainian Army of Business Empaths: український бізнес зібрав для ЗСУ понад ₴3 млн – що закупили
Loading...