Стати капітаном величезного танкера – мрія тисяч людей, яка вабить досить високою зарплатою та статусом. Але водночас це занадто відповідальна робота, котра вимагає не лише профільної освіти, а й постійного вдосконалення свого професійного рівня.
Наші журналісти провели експеримент, аби дізнатися, як на ділі працює нова постанова уряду 1499, й дійшли невтішних висновків. Виявилось, навіть з підробленим дипломом капітана далекого плавання можна отримувати привабливу зарплату.
Про все це – у нашому відео.
Ми просимо вважати цей матеріал та результати нашого експерименту офіційним зверненням до правоохоронних органів.
Нагадаємо, нова постанова КМУ 1499, яка спрощує процедури дипломування моряків, була ухвалена 30 грудня 2022 року. Вона може створити загрозу реальну для безпеки судноплавства.
За новими правилами можна отримати документи капітана або старшого механіка без необхідного досвіду і знань, що може призвести до серйозних проблем на борту судна. Крім того, нові правила дипломування можуть збільшити ризик корупції, оскільки дозволяють отримати документи без відпрацювання необхідних годин на посадах помічників. Нова постанова може створити серйозні проблеми у сфері дипломування моряків та загрожувати безпеці судноплавства в Україні.
- Дивіться відео за темою: Через що українські моряки втрачають репутацію на міжнародному ринку праці?