Штраф
Штраф Shutterstock

Від сьогодні в Україні штрафують за сексизм у рекламі

Читайте по-русски
Роботодавцям, які пропонують роботу лише жінкам або лише чоловікам, також доведеться сплатити штраф

Штраф у 65 тисяч за сексизм у рекламі доведеться платити відсьогодні в Україні. Набули чинності зміни до Закону "Про рекламу", які мають протидіяти дискримінації за ознакою статті, передає "5 канал".

У рекламі забороняється показувати будь-яку перевагу однієї статі над іншою, стереотипні ролі чоловіка й жінки, насильство за ознакою статі, тіло людини лише як сексуальний об'єкт. Також забороняється реклама з натяками на секс чи то словом, чи то звуком, чи то зображенням. Звісно, якщо це безпосередньо не стосується рекламованого продукту. Скажімо, піґулок від імпотенції.

Також змінами до закону передбачено визначення понять "дискримінаційна реклама за ознакою статі" та "дискримінаційна реклама" загалом. Це та, в якій ідеться про переваги за ознаками раси, політичних, релігійних та інших переконань, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, віку та статті. Роботодавцям, які у вакансіях зазначають, що пропонують роботу лише жінкам або лише чоловікам, також доведеться сплатити штраф. За винятком специфічної роботи, яка може виконуватися тільки особами певної статі.

Читайте також: Офіс президента використовує неповнолітніх для реклами букмекерів – ЗМІ

Попередній матеріал
"Якщо в домі опинилися росіяни, то їх буває складно змусити піти" – Блінкен про ситуацію у Казахстані
Наступний матеріал
"Не знаю географію": чергового російського актора не пустили в Україну на зйомки
Loading...
Офіс президента використовує неповнолітніх для реклами букмекерів – ЗМІ

Офіс президента використовує неповнолітніх для реклами букмекерів – ЗМІ

Єврокомісія відкрила антимонопольну справу проти Facebook

Єврокомісія відкрила антимонопольну справу проти Facebook

Проєкти КСВ, гендерна рівність та важливість партнерства: про що розповіли спікери Саміту сталого бізнесу

Проєкти КСВ, гендерна рівність та важливість партнерства: про що розповіли спікери Саміту сталого бізнесу