infokuberita.com

Керівництво аеропорту "Бориспіль" поскаржилось на працівників, які крадуть багаж

    Найчастіше крадуть: гроші, ювелірні вироби, планшети, телефони

    Державне підприємство "Міжнародний аеропорт" Бориспіль "(Київ), найбільший аеропорт країни, стикається з низкою труднощів в перешкоджанні розкраданням багажу пасажирів, а також при спробах залучити злодіїв до відповідальності, повідомив виконуючий обов'язки генерального директора аеропорту Євген Дихне, пише "Інтерфакс-Україна".

    "У нас є труднощі. Коли ми визначаємо працівника як неохайного, схильного до крадіжки, у нас не так багато юридично вивірених механізмів, щоб звільнити його з роботи. Працює презумпція невинності, юридичні норми", - сказав він.

    За словами Дихне, навіть коли щодо співробітника аеропорту точно відомо, що він займається крадіжкою, аеропорт не завжди має достатньо доказів для його судового переслідування. "Також не завжди судді зацікавлені в тому, щоб приймати такі рішення. Це далеко не бідні люди, десятиліттями крадуть в аеропорту, у багатьох з них досить великі будинки в Бориспільському районі, вони можуть собі дозволити ефективно захищатися в судах, тоді як у підприємства не так багато механізмів для цього. Тому наші спільні з поліцією зусилля із залучення таких осіб до відповідальності не завжди успішні ", - констатував він.

    При цьому, за словами глави аеропорту, він не має юридичної можливості звільнити таких співробітників за тією статтею, за якою їх би не прийняли більше на роботу. "Ми не маємо права вести реєстри, так як тим самим порушуємо права громадян, ми не можемо використовувати без рішення суду жоден з наших матеріалів для того, щоб приймати рішення по прийому на роботу або звільнення, - додав він.

    У результаті злодії звільняються із записом в трудовій книжці "за згодою сторін" або за власним бажанням, що, за словами Дихне, не дає ніяких гарантій, що наступний директор підприємства не візьме їх назад на роботу.

    "Ми працюємо над тим, щоб мати у своєму розпорядженні велику кількість механізмів впливу і очистити наші ряди від нечесного персоналу", - сказав він.

    У свою чергу менеджер з безпеки аеропорту "Бориспіль" Марина Фастовець повідомила, що в період з 15 травня по 29 вересня 2016 року надійшло 46 звернень про несанкціонований доступ до багажу, тоді як за аналогічний період минулого року надійшло всього 11 таких звернень громадян.

    "Це свідчить про те, що нам довіряють, до нас звертаються, і пасажири отримують позитивні результати за своїми зверненням. З цих 46 звернень п'ять знаходиться в режимі обробки, за трьома вже зібрані матеріали і направлені в поліцію з метою притягнення порушників до кримінальної відповідальності. за 10 зверненнями встановлено місцезнаходження зниклих речей, і вони повернуті власникам", - сказала вона.

    Фастовец також повідомила про випадки, коли пасажир звертається із заявою про несанкціонований доступ до багажу, але при опрацюванні заяви виявляється, що повідомлення було фейковий, і він зізнається в цьому.

    "Також великий відсоток за зверненнями підтверджує, що крадіжка була здійснена в іншому аеропорту за маршрутом слідування, про що відразу ж інформується цей аеропорт для подальшого розслідування", - сказала вона.

    Говорячи про терміни роботи за такими заявами, глава аеропорту додав, що за розробленою "Борисполем" технології пасажир отримає інформацію про хід розслідування протягом п'яти днів, незалежно від результативності розслідування на цьому етапі.

    На питання про те, що найчастіше крадуть з багажу, начальник відділення поліції в аеропорту Олексій Фесенко повідомив, що в основному беруть речі, які легко винести - гроші, ювелірні вироби, планшети, телефони.

    "Тому ми завжди і всіма способами попереджаємо пасажира про те, що не варто класти цінні речі в багаж", - резюмував він.

    Міжнародний аеропорт "Бориспіль" забезпечує понад 68% пасажирських авіаперевезень України, є єдиним українським аеропортом, в якому обслуговуються далекомагістральні рейси. З аеропорту понад 50 авіакомпаній здійснюють регулярне сполучення більш ніж на 100 маршрутах по всьому світу.

    "Бориспіль" очікує збільшення пасажиропотоку за підсумками січня-вересня 2016 року у 16% в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, і на 22% в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року - до 6,48 млн осіб.

    Попередній матеріал
    ООН час розширити Раду безпеки, щоб дати відсіч варварству Росії – The Times
    Наступний матеріал
    СММ ОБСЄ повідомила про зухвале мінування блокпостів у Щасті та Золотому

    "Антонов" розповів про проект будівництва "Мрії-2" та поставки для Міноборони

    "Криваво-червоний" Місяць: цього тижня відбудеться найкоротше місячне затемнення

    "Кіборги" показали нове відео з донецького аеропорту

    "Ода до радості" звучала у найбільших аеропортах країни