Зручний чат-бот замість старого додатку нині запустила "Укрзалізниця". Поки що він працює лише в соцмережах телеграм та вайбер. Надалі ж його планують запустити в усіх популярних серед українців мережах.
Окрім купівлі, обміну та здачі квитків, у чат-боті можна відстежувати розклад руху потягів, замовляти харчування, а також отримувати повідомлення про те, на яку колію та чи без запізнень прибуде потяг. Нині чат-ботом можуть користуватися лише пасажири "Інтерсіті", однак розробники пообіцяли поширити функції на всі потяги різних напрямків.
Поки що не вдасться купити в чат-боті квитки за пільгами. Під'єднатись до нього можна через QR-код та посилання на сайті "Укрзалізниці", а також у соцмережах підприємства.
"У нас уже є десятки, скажімо, ідей, що можна ще додати. Вони проранжовані за складністю реалізації. Це, можливо, додавання нагадування, коли відкрито певний напрямок і відкриваються продажі чи навіть, ми це називаємо, "лист очікування", – розповів Олександр Перцовський, керівник філії "Пасажирська компанія".
"Ми вперше в світі інтегрували технологію "Віза токен сервіс" для оплати в чат-боті в месенджерах. Це означає, що людина, яка купує квитки, один раз вводить реквізити картки, далі вони шифруються, створюється токен, і в майбутньому людина, яка купляє квитки, в один клік натискає і отримує свій квиток. Для оплати вже використовується токен", – пояснив директор із маркетингу компанії Middleware Сергій Даниленко.
Як повідомляв 5.UA, Новий рік у поїздах зустріли майже 5,5 тисячі пасажирів.