Команда британських вчених провела експеримент, щоб дослідити, як впливає запах віскі на людську поведінку, повідомляє видання "Новое Время".
Для участі в експерименті запросили добровольців та розділили їх на дві групи. Випробовувані з першої групи одягли на обличчя маски, просочені віскі. Учасники з другої групи одягли маски, оброблені безалкогольним цитрусовим напоєм.
Після всі добровольці пройшли тест на швидкість реакції. Учасники були проінструктовані про те, що коли на екрані комп'ютера буде з'являтися зображення пляшки пива або літери К, їм потрібно натискати на кнопку.
У результати експерименту з'ясувалося, що більшість людей, маска яких була просякнута віскі, натискали на кнопку невчасно та контролювали свої імпульси погано. Вчені дійшли висновку, що одурманливо на мозок впливає не лише споживання, але й запах спиртного.
Нагадаємо, вчені університетів США і Євросоюзу склали перелік продуктів, які сприяють омолодженню організму. Список базується на результатах досліджень клітин людського організму.