Geoff Gadd

Британський дослідник виявив спосіб виготовлення батарейок із хлібної плісняви

Поки це лише підтвердження теорії, і поява батарейок на основі грибка хлібної цвілі - питання віддаленого майбутнього

Джефф Гедд (Geoff Gadd) з Великої Британії досліджував грибок червоної хлібної плісняви і виявив його здатність працювати як електродний матеріал. Про це пише Bird in Flight.

Дослідження електрохімічних властивостей грибку Neurospora crassa (відомого як червона хлібна пліснява), опубліковані в часописі Current Biology, показали здатність грибку працювати як компонент, що підтримує роботу акумуляторних батарей. Такими найчастіше забезпечені мобільні телефони.

Дослідник з'ясував , що батарея, яка працювала на матеріалі, похідному від грибку червоної хлібної плісняви, після 200 циклів перезарядження зберігала більше 90% ємності: це відповідає можливостям акумуляторів, які існують нині. Джефф Гедд уточнив, що поки це лише підтвердження теорії, і поява батарейок на основі грибку хлібної цвілі - питання віддаленого майбутнього.

Нагадаємо, італійські вчені винайшли спосіб, як прочитати обгорілі під час виверження Везувію сувої. У складі чорнила, яким писали в Стародавньому Римі, був свинець. Це відкриття італійських вчених допоможе прочитати тексти з численних обгорілих сувоїв, які постраждали від виверження вулкана Везувій у 79 році.

Маємо справу з найбільш корумпованою схемою в історії виборчого процесу в Україні – Жолудєв