Як повідомляє "РБК-Україна", про це заявила Валерія Коваль, заступниця директора Директорату розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації, в етері телемарафону.
Вона зазначила, що збоїв не буде, позаяк існує покроковий алгоритм дій, який повинен виконати керівник підприємства.
Якщо бронювання працівника вже закінчилося
Керівнику треба увійти в "Дію", вибрати послугу бронювання, ввести дані працівника та надіслати заявку на обробку. Якщо підприємство вже отримало оновлену критичність за новими критеріями, така заява буде оброблена без очікування 72 годин.
Якщо у працівника ще є чинне бронювання
Якщо, наприклад, у працівника закінчується бронювання 20 лютого, керівник підприємства має можливість анулювати чинне бронювання і відразу подати заявку на нове.
"У такому разі, якщо критичність вже є за новими критеріями, працівник також отримує бронювання протягом 72 годин, якщо він відповідатиме всім критеріям. У такому разі керівник підприємства заздалегідь зможе перебронювати працівників, які є важливими для підприємства", – сказала Коваль.
Нагадаємо, прем'єр оголосив про додаткове бронювання критично важливих працівників.
Дивіться відео:
Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.