Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України планує влаштовувати ліві повороти лише на ділянках доріг до 20 тисяч автомобілів на добу, а на швидкісних трасах (категорії 1-Б) – побудувати різнорівневі розв'язки, повідомили у прес-службі міністерства.
"За оцінками експертів, до третини аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин. Однією з вагомих причин цього є те, що зараз при влаштуванні таких поворотів ніяк не враховуються параметри щільності руху", — сказав заступник очільника Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе.
Таким чином, у нових змінах у ДБН щодо автомобільних доріг загального користування планується обмежити влаштування лівих поворотів на ділянках з високою інтенсивністю руху та передбачити в цих місцях обов'язкове проектування різнорівневих розв'язок.

Як повідомляв 5.UA, відтепер покарання реальні, за перевищення швидкості – штраф. Швидкість вимірюватимуть американські сканери TruCam, які встановили на ділянках підвищеного ризику, зокрема, у місцях концентрації ДТП та на аварійно-небезпечних ділянках.
Дивіться також фотогалерею за темою:
Смертельна ДТП в Одесі: фото з місця аварії
















