В українському інформаційному просторі активно поширювалася реклама, де контракт на службу в Силах оборони України для чоловіків віком 18-24 років порівнюється з підпискою на Netflix. Однак Центр протидії дезінформації після ретельної перевірки заявив, що державні структури не мають жодного стосунку до цієї реклами. Про таке повідомляє "5 канал".
Ця кампанія може бути частиною інформаційної війни, спрямованої на зрив програми "Контракт 18-24", яка залучає молодих добровольців до лав ЗСУ. Такі дії є частиною зусиль росії щодо підриву обороноздатності України.
У Міноборони України також спростували свою причетність до сітілайтів, які схожі на рекламну кампанію із закликами до чоловіків 18-24 років підписувати контракти на службу в Силах оборони.
В коментарі "5 каналу" речник Міноборони Дмитро Лазуткін запевнив, що відомство не замовляло таких сітілайтів. І назвав це російським ІПСО.
Також дивіться відео:
Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.