Проект "Географічні зазначення в Україні" опублікував результати онлайн-голосування за нову назву для "коньяку України".
Відповідно до отриманих результатів, чверть опитаних (25,6%) віддали свої голоси за назву "український бренді" або "бренді України".
На другому місці – назва "Бурштин/ Бурштинок / Бурштиняк" (9,4%), на третьому – Гайстер (8,5%).
Результати голосування:
- Український бренді / Бренді України (25,6%);
- Бурштин / Бурштинок / Бурштиняк (9,4%);
- Гайстер (8,5%);
- К'янок (7,9%);
- Дубовик / Дубняр (7,2%);
- Брунат (5,3%);
- Каннук (4,5%);
- Укрньяк / Украньяк (4,3%);
- Сонцедар / Сандар / Виндар (3,3%);
- Бревіс (3%).
Усі інші варіанти набрали менше трьох відсотків голосів.
"Що далі? – запитаєте ви. А далі наприкінці січня Міністерство аграрної політики та продовольства України планує нараду з виробниками коньяку України для обговорення нової назви цього продукту. На ній, зокрема, буде представлено й результати цього опитування. Чим вона закінчиться – побачимо", – зазначили в тексті повідомлення.