5 канал

Спадщина "совка": як старі комунікації руйнують дороги столиці

У програмі "Час: Online" на "5 каналі" голова "Київавтодору" Олександр Густєлєв пояснив чому асфальт з доріг сходить разом зі снігом навесні

Користувачі соцмереж щороку викладають пости зі скаргами на столичні дороги, які "тануть" навесні і через це страждають автомобілі. Голова "Укравтодору" Олександо Густєлєв в ефірі "5 каналу" розповів, що нові автошляхи не мають таких проблем, а лише старі, які давно не ремонтували.

"Хочу відповідально заявити: за останні чотири роки немає жодного відремонтованого об'єкту, який би "не пережив" зиму. Проблеми існують з вулицями, які 30–40 років, а деякі і 50 – капітально не ремонтувалися. Скажу тільки, що відремонтований нещодавно бульвар Вернадського не ремонтувався з 1973 року, вулиця Олени Теліги, на якій зараз закінчується ремонт, з 1977 року. А міжремонтний термін дороги становить 8–10 років, і не важко порахувати, у скільки разів він перевищений", – запевнив Густєлєв.

Голова "Київавтодору" зауважив, що через старі столичні комунікації, дороги часто переривають в аварійному порядку і знищують вже відремонтовані та асфальтовані покрівлі.

"Ще до початку ремонтних робіт "Київавтодор" обов’язково інформує всі служби та підприємства, які є власниками інженерних комунікацій, про заплановані масштабні ремонти. Проте, на жаль, є аварійні ситуації. І вони не поодинокі", – розповів голова "Київавтодору".

Повну версію інтерв'ю можна прочитати тут.

Також можна переглянути фотогалерею за темою:

Попередній матеріал
Утеча злочинців в Одесі: двох в'язнів спіймали, третього – шукають
Наступний матеріал
Путін наказав ліквідувати місто, де розробляли "Новачок" – ЗМІ

Чим та коли замінять ямковий ремонт доріг у столиці – ексклюзивне інтерв'ю з головою "Київавтордору"

Перелік доріг Києва, які відремонтують цього року – "Київавтодор"

Європейські дороги у столиці – мрія чи реальність: поставте запитання голові "Київавтодору" – відео

"Гуму перетворило на ґумку": в Австралії фури загрузли в розпеченому асфальті – ФОТО

До осені: у Києві частково обмежать рух по мосту Патона

Як обов'язкова "автоцивілка" підвищить прозорість страхового ринку