Брендовані ЗСУ. У Збройних силах України з'явилась офіційна айдентика, тобто новий візуальний стиль. Для повідомлень, фото та відео, які з'являються на офіційних армійських сайтах, сторінках у соцмережах чи білбордах – один стиль, із використанням спеціально розроблених дизайнерами шрифтів, кольорів та макетів. Над новим візуалом працювала велика команда. Автор ідеї – військовослужбовець ЗСУ Тарас Іщик, каже, що стильне, візуальне оформлення дасть можливість ефективніше просувати бренд ЗСУ не тільки в Україні, а й у західному інфопросторі.
Звернення головнокомандувача, інформація від Генштабу, привітання з офіційними святами та відео роботи підрозділів у зоні бойових дій на офіційних сторінках ЗСУ дедалі частіше з'являються оформленими в однаковому стилі.
"ЗСУ зараз повинні мати найкращий вигляд, не гірший від будь-якої топової компанії світу", – каже військовослужбовець 103-ї бригади ТрО, дизайнер ЗСУ Тарас Іщик.
Змінити "обгортку" армії на сучасний лад запропонував військовослужбовець 103-ї бригади тероборони, а до повномасштабної війни графічний дизайнер Тарас Іщик. Над проєктом змін ЗСУ працював рік. Оновив логотипи, графічні макети, шрифти для тексту та кольори для всіх родів військ.
"Ми вирішили їх розмежувати по кольорах, щоб люди розуміли, від кого йде ця інформація. Це робить нашу армію стильною, лаконічною і помітною. Є шрифт "воля", зроблений з топографії Ніла Хасевича, відповідно, шрифт віддає вже історизмом, повстанським бойовим духом", – додав Тарас Іщик.
В основі візуалу залишили тризуб УНР, який нині є емблемою сучасної української армії та шевроном на військовій формі армійців. Кольори для візуалу дизайнери взяли з беретів, які носять роди військ.
Є тризуб в якорі для Морських сил, крім того, вводяться англомовні назви для всіх родів військ. Їх не було. Морська піхота має тризуб Нептуна, десантники – тризуб у куполі. По них можна розділити, хто є хто. Колір мундиру – такий самий, як колір ЗСУ. З парадної форми взятий. Колір Повітряних сил – теж, як їхній берет. Колір ССО – сірий, сталь. Вони сірі – тихо прийшли, зробили, тихо пішли. Військово-морські сили інформують у темно-синьому кольорі – ескадра, морська піхота мають колір морської хвилі, десантники – марун, а сухопутні війська – колір степу, який нагадує траву і зону бойових дій.
Шрифти розробляв Дмитро Растворцев – автор шрифтів у застосунку "Дія". Шаблони для соцмереж – колега Тараса – графічний дизайнер Орест Підлісецький.
"Два завдання було – зробити їх найпростішими для використання, щоб будь-хто міг просто це робити. Наступне завдання, щоб люди, які бачитимуть їх у соцмережах, щоб для них було найпростіше сприйняття, щоб був читабельний текст і зрозуміле зображення", – пояснив графічний дизайнер Орест Підлісецький.
Осучаснилася й офіційна поліграфія, білборди, сітілайти та сувенірка. Брендування розробляють пресофіцери армійських підрозділів та підрозділи морально-психологічного забезпечення. Для легкості використання дизайну для них зняли відеоуроки.
Офіційний оновлений візуальний стиль погодив головнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний. А однією з перших свою обгортку оновила 24-та окрема бригада імені короля Данила.
"Раніше в ЗСУ такого документа не було, і кожна прес-служба інтуїтивно обирала шлях комунікації, який їм здавався найбільш прийнятним. Але для того, щоб ЗСУ виглядали більш привабливо, оскільки основна наша аудиторія – це цивільне населення, нам просто було необхідно, щоб інформація подавалася більш естетично, гарно та впізнавано, як це впроваджено у багатьох арміях світу", – наголосив пресофіцер 24-ї окремої механізованої бригади ЗСУ Олександр Савченко.
Над розробленням нового візуального стилю для ЗСУ працювали більш як 10 людей. І це лише графічні дизайнери. До команди доєдналися художники, історики, військові та волонтери. Зокрема допомагав змінити візуал ЗСУ і координатор волонтерської групи "Нове військо" Віталій Гайдукевич. Оновленням армії ця команда опікується з 2015 року.
"Це потужний бренд, це світовий бренд. Але до останнього часу, маю на увазі до 2014-го, був радянський за своїм зовнішнім виглядом. Вони її вдягнули в правильну подачу споживачеві. І якщо ми зараз подивимося, що розповідають про війну зі сторінки головкома, зі сторінки речників. Тепер вже пішла вказівка і брендбук взяли собі, і командування, і сили, роди, види військ, це стало сучасніше, це стало зрозуміліше, ця інформація стала доступніша і її споживання стало комфортнішим", – підсумував координатор волонтерської групи "Нове військо" Віталій Гайдукевич.
А також оновлена візуальна подача армійської інформації дасть можливість ефективніше просувати бренд ЗСУ як в Україні, та і закордоном.
Марта Шикула, Микола Довгий, Євген Радіон, "5 канал"
Читайте також: Замість суконь – спальники для військових: бренд жіночого одягу з Франківська шиє речі для ЗСУ
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
Дивіться також відео за темою: З нуля вчили балістику та як зшивати міцні тканини: як створили бренд бронежилетів "02.24"
Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.