В ефірі "5 каналу" заступник голови Комітету ВР з питань будівництва, містобудування і ЖКГ Альона Бабак розповіла, що робити, коли відповідні установи не надають комунальні послуги.
За її словами, якщо ситуація з відсутністю тепла стає критичною, то акція протесту є ефективною у контексті привертання уваги до проблеми.
"По закону складається акт-претензія і починається відлік кількості діб за кількістю ненаданих послуг. Відповідно, потрібно вимагати перерахунку за неякісні або надані в неповному обсязі послуги", – розповіла Бабак.
За її словами, якщо підприємство комунальне, то можна звернутися до міського голови, якому повинен підпорядковується керівник підприємства.
Детальніше у відео:
Дивіться також фотогалерею за темою:
Маневрений та загрозливий: як виглядає український безпілотник "Горлиця" – ФОТО









