Через п'ять років та із залученням 250 мільярдів гривень на українських дорогах буде капітальний асфальт. Такий оптимістичний прогноз від Міністерства інфраструктури та Держагенства автомобільних доріг. А от щодо ближчих прогнозів, то чиновники мають приємні новини для автослюсарів та власників шиномонтажу. Вони кажуть, що до квітня дірок в українському асфальті побільшає ще в півтора разу, а грошей, виділених державою на ямковий ремонт, вистачить лише щоб залатати третину з них, передає "5 канал".
Дороги у Київській області, згідно моніторингу, є одними з кращих в Україні. На взірцевих автошляхах водій Віталій ледь не втратив колесо. Каже, що ями на дорозі чи не по коліна. Зараз чоловік стоїть у черзі до автослюсара. Машину після поїздки до Києва відправить на ремонт. "В яму втрапив. Тепер все – шарові амортизатори повиривало", – бідкається водій.
Станція техогляду обабіч дороги на Чернігівській трасі – справжній клондайк. В автослюсара Дмитра Іванченка робота кипить. Він каже, щодня міняти ходову береться щонайменше у трьох машинах.
"Я ходову ремонтую, до мене тільки по ходових і звертаються. Розбивається все: шарові розбиваються, наконечники розбиваються, саленблоки рвуться. Це все удари по колесах. Колеса, диски", – каже автослюсар СТО Дмитро Іванченко.
Натомість, у Міністерстві інфраструктури обіцяють, що зміни будуть. Оптимістичні прогнози передрікають у рамках серйозних багатомільярдних реформ. Щоб наші водії побачили європейські дороги в Україні, загалом необхідно 250 мільярдів гривень на 5 років. Поки ці цифри лише на папері.
"50 мільярдів гривень на рік, хоча б упродовж п'яти років. За цей період ми можемо говорити про те, що мережа українських шляхів буде відновленою. Це серйозна проблема, але й цей серйозний виклик, я думаю, що з цією командою ми зможемо проламати тренд, коли дурні і дороги притаманні нашій країні", – розповідає міністр інфраструктури Володимир Омелян.
Очільник "Укравтодору" Славомир Новак, який до цього працював міністром транспорту Польщі, каже, що довго звикав до поняття "ямковий ремонт". Утім, він запевняє, поки без нього в Україні нікуди. Особливо після цієї зими.
Коли "Укравтодор" обіцяє залатати ями на основних магістралях та чи будуть відремонтовані найжахливіші автошляхи країни – дивіться у сюжеті:
Наталка Коцкович, Олександр Фенько, "5 канал"
Дивіться також фотогалерею за темою:
Моторошне ДТП у Дніпрі: легковик вилетів на зустрічну смугу та зіткнувся з авто охоронників





