Дороги на Київщині
Дороги на Київщині
5.ua

"Приємна новина для автослюсарів": чому до квітня дірок на автошляхах значно побільшає

У Міністерстві інфраструктури обіцяють, що зміни будуть, але для цього потрібно 250 мільярдів гривень

Через п'ять років та із залученням 250 мільярдів гривень на українських дорогах буде капітальний асфальт. Такий оптимістичний прогноз від Міністерства інфраструктури та Держагенства автомобільних доріг. А от щодо ближчих прогнозів, то чиновники мають приємні новини для автослюсарів та власників шиномонтажу. Вони кажуть, що до квітня дірок в українському асфальті побільшає ще в півтора разу, а грошей, виділених державою на ямковий ремонт, вистачить лише щоб залатати третину з них, передає "5 канал".

Дороги у Київській області, згідно моніторингу, є одними з кращих в Україні. На взірцевих автошляхах водій Віталій ледь не втратив колесо. Каже, що ями на дорозі чи не по коліна. Зараз чоловік стоїть у черзі до автослюсара. Машину після поїздки до Києва відправить на ремонт. "В яму втрапив. Тепер все – шарові амортизатори повиривало", – бідкається водій.

Станція техогляду обабіч дороги на Чернігівській трасі – справжній клондайк. В автослюсара Дмитра Іванченка робота кипить. Він каже, щодня міняти ходову береться щонайменше у трьох машинах.

"Я ходову ремонтую, до мене тільки по ходових і звертаються. Розбивається все: шарові розбиваються, наконечники розбиваються, саленблоки рвуться. Це все удари по колесах. Колеса, диски", – каже автослюсар СТО Дмитро Іванченко.

Натомість, у Міністерстві інфраструктури обіцяють, що зміни будуть. Оптимістичні прогнози передрікають у рамках серйозних багатомільярдних реформ. Щоб наші водії побачили європейські дороги в Україні, загалом необхідно 250 мільярдів гривень на 5 років. Поки ці цифри лише на папері.

"50 мільярдів гривень на рік, хоча б упродовж п'яти років. За цей період ми можемо говорити про те, що мережа українських шляхів буде відновленою. Це серйозна проблема, але й цей серйозний виклик, я думаю, що з цією командою ми зможемо проламати тренд, коли дурні і дороги притаманні нашій країні", – розповідає міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Очільник "Укравтодору" Славомир Новак, який до цього працював міністром транспорту Польщі, каже, що довго звикав до поняття "ямковий ремонт". Утім, він запевняє, поки без нього в Україні нікуди. Особливо після цієї зими.

Коли "Укравтодор" обіцяє залатати ями на основних магістралях та чи будуть відремонтовані найжахливіші автошляхи країни – дивіться у сюжеті:

Наталка Коцкович, Олександр Фенько, "5 канал"

Дивіться також фотогалерею за темою: 

Попередній матеріал
Сайдік після зустрічі у Мінську: Розведення у Станиці Луганській заплановано на 7 березня
Наступний матеріал
Вражаюча виставка оборонних розробок у Києві: що захопило військових аташе з 15 країн світу

Якісний "дорожній одяг": Які дороги в Україні можуть конкурувати з європейськими

Які дороги будуть реконструйовані у 2017 році – інтерв'ю директора ДП "Укрдорінвест"

Очільник Мінінфраструктури сказав, коли в Україні з'являться платні дороги