Аркадій Бабченко
Аркадій Бабченко
facebook.com/babchenkoa

Пропагандистський канал "Звєзда" програв суд проти проукраїнського журналіста Аркадія Бабченка

Телеканал "Звєзда" хотів стягнути з журналіста три мільйони рублів

Кремлівський пропагандистський телеканал "Звєзда", що належить Міноборони РФ, програв суд проти проукраїнського журналіста Аркадія Бабченка. Про це у вівторок, 25 липня, журналіст написав на своїй сторінці у Facebook.

Невдоволення телеканалу викликав пост журналіста, в якому той назвав співробітників каналу, загиблих в авікатастрофі Ту-154 над Чорним морем, "пропагандистами" і "вербувальниками", в зв'язку з чим він зажадав стягнути з нього 3 млн рублів і видалити відповідний текст.

У свою чергу сам Бабченко, який переїхав з РФ в Україну через побоювання з приводу своєї безпеки, на засіданні не був присутній.

"Передайте товаришеві Путіну, сталася жахлива помилка! Здається, щось пішло не так... Ну, вітайте, чьо", - прокоментував він рішення суду.

Як повідомляв 5.UA, у листопады 2016 року російський військовий літак, який прямував до сирійської Латакії, упав у Чорне море. Ту-154 вилетів із Підмосков'я і після дозаправки у Сочі зник із радарів. На борту перебували 93 особи,  ы це здебільшого не цивільні, а військові, а ще члени ансамблю імені Александрова і представники каналу "Звєзда" та російського Першого каналу.  

Попередній матеріал
У посольстві України в США прокоментували твіт Трампа щодо "підтримки Клінтон"
Наступний матеріал
"Дороге полювання": в Україні у 4 рази збільшили штрафи за браконьєрство

"Россия-24" та інші: СБУ заблокувала трансляцію кількох російських телеканалів

Убивство журналіста-майданівця Сергієнка: суд заґратував підозрюваного

Вбивство журналіста-майданівця Сергієнка: як підозрюваний у суді на серце скаржився