Вантажний транспорт
Вантажний транспорт 5.UA / Євгенія Китаїва

Порушників на перевантажених фурах ловитимуть цілодобово – влада хоче зберегти дороги

Читайте по-русски
Укртрансбезпека має 34 пересувних вагових комплекси на всю країну

Уряд дав вказівку цілодобово зважувати вантажівки. Це робиться для того, щоб уберегти автошляхи від руйнувань. За правилами, великогабаритний транспорт може їздити, якщо важить не більше ніж 40 тонн. Контролюватимуть вагу державні інспектори Укртрансбезпеки спільно з правоохоронцями, Службою безпеки та Укравтодором. Про це повідомляють журналісти "5 каналу". 

Водій Сергій правил дорожнього руху не читав і попався. Держінспектори зафіксували – його автівка їде з надлишковою вагою.

Обурений водій довго сперечався з правоохоронцями. Усіляко не визнавав свою вину, але це не допомогло. Оштрафували. Водій вважає, що це неправильно. За порушення йому "світить" 34 тисячі гривень штрафу. Водій одразу заявив – піде до суду.

Порушників на перевантажених фурах тепер ловитимуть цілодобово. Таку вказівку дав уряд, бо українські дороги не витримують руху великогабаритного транспорту і часто руйнуються. Тому, якщо вага вантажівки перевищує допустимі 40 тон, то таким фурам уже не місце в Києві.

На в’їзді до столиці ревізори щодня фіксують близько десяти порушників, які їздять із надлишковою вагою. Зупиняють усі вантажівки без винятку.

За новим законом порушники на перевантажених фурах платитимуть від 8,5 до 34 тисяч гривень штрафу. Усе залежатиме від того, наскільки перевищена вага.

У ревізорів з Укртрансбезпеки є 34 пересувних вагових комплекси на всю країну. Але цього катастрофічно мало. Посилити контроль за фурами мають і автоматичні ваги. Але їх наразі ще менше, та й працюють вони в тестовому режимі.

"Зараз встановлені шість автоматичних вагових комплексів. Інформація з цих комплексів надходить до інспекторів з Укртрансбезпеки. Після чого цей транспортний засіб заганяють на стаціонарні ваги, де вже точно зважують його вагу. Тоді, якщо є перевантаження, то виписується штраф", – каже головний спеціаліст відділу державного контролю Київського управління Укртрансбезпеки Юрій Торохтій.

У фахівців є камери, що в автоматичному режимі вимірюють вагу фури. Поки їх є шість, і всі вони розташовані довкола Києва. Влада обіцяє – до кінця року має з’явитися до пів сотні таких автоматичних ваг. І застерігає далекобійників не об’їжджати пункти зважування. Два місяці тому ціле звернення до таких порушників записав президент, де назвав далекобійників "засранцями".

За статистикою, Україна щорічно витрачає близько 2 мільярдів гривень на те, щоб залатати дороги, які пошкодили перевантажені фури. 

Мирослав Солонар, Микола Довгий, "5 канал"

Попередній матеріал
"Ми дорослішаємо як політична нація": чому українці розчаровуються у владі – експертка
Наступний матеріал
"Гра заради гри": для чого владі нові перемовини в "нормандському форматі" – експертка
Loading...

П'ятеро загиблих і 20 травмованих: уночі на трасі зіткнулися дві вантажівки, мікроавтобус і легковик

Моторошна ДТП на Коломийщині – загинули 4 людини

На трасі Київ – Одеса сталася масштабна ДТП за участю машини поліції – є потерпілі

Короткий шлях в Європу: як працюватиме поромна переправа між Одещиною і Румунією

На Дніпропетровщині вантажівка Нацгвардії знесла легковик: двоє загиблих, ще троє в тяжкому стані

Перевищив норму на 22 тонни: водій вантажівки заплатить рекордний штраф у 6500 євро