Вікіпедія

Ніякої самодіяльності: Ватажки бойовиків не можуть здійснювати без дозволу РФ будь-яких кадрових призначень

    Вказівками передбачено обов'язкове узгодження з російськими "радниками" усіх рішень в соціальній сфері та у формуванні кадрової політики ОРДЛО

    Ватажкам "ДНР" і "ЛНР" Олександру Захарченку та Ігорю Плотницькому, за вказівкою "кураторів" у Міністерстві економічного розвитку РФ, передали оновлений регламент взаємодії із "радниками РФ", повідомляє нові дані групи "Інформаційний спротив" на своїй сторінці у Facebook Дмитро Тимчук.

    Зазначається, що новий регламент передбачає обов'язкове узгодження з російськими "радниками" усіх рішень в соціальній сфері та у формуванні кадрової політики. Якщо ватажки бойовиків не слідуватимуть вказівкам з Москви – буде припинено фінансування Росією окремих напрямків в життєдіяльності "ЛНР/ДНР".

    Повідомляється, що підставою для прийняття зазначеного рішення стало самовільне підвищення пенсій Захарченком у "ДНР" з серпня-місяця 2016 р. Крім того, як стало відомо з опублікованої інформації, стурбованість російських "кураторів" викликають "внутрішні конфлікти між керівництвом різних рівнів в "ЛНР" та "ДНР", провали у кадровій політиці та перешкоджання діяльності великих промислових підприємств "ЛНР" і "ДНР".

    Нагадаємо, на головній базі бойовиків "ДНР" різко збільшилась кількість найманців з РФ.

    Попередній матеріал
    ОБСЄ передала 60 планшетів Нацраді реформ
    Наступний матеріал
    Очільник проектного офісу реформ МОУ: На повсякденне забезпечення військ у нас йде 70% бюджету

    На головній базі бойовиків "ДНР" різко збільшилася кількість найманців з РФ – Тимчук

    Бойовики "ДНР" погрожували спостерігачам ОБСЄ затриманням

    Безсмерний: Досі угоду про розведення військ на трьох напрямках у зоні АТО не завізували ватажки "ДНР"/"ЛНР"

    СБУ затримала фінансиста терористів "ЛНР", який відмив понад 34 млн грн

    Бойовики "ЛНР" вкотре не допустили спостерігачів ОБСЄ

    У "ЛНР" заявили про самогубство радника Плотницького, затриманого за спробу "держперевороту" – ЗМІ