В ефірі "5 каналу" у програмі "Час.Підсумки дня" був державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.
На запитання ведучого, чому б не створити відділ швидкого реагування у Мінінформполітики, щоб не люди у Twitter і у Facebook боролися за Анну Ярославну, щоб цим займалися професіонали, Біденко відповів: "Я бачив це запитання, і мене це здивувало, тому що ця перепалка між українським інформаційним Twitter і російський офіційним Twitter, тут слово "офіційний" – суттєве. Це офіційний Twitter, реально існуюча структура...".
Читайте також: Дуель в Тwitter: Україна потролила Росію гіфкою з Сімпсонами
На зауваження ведучого, що це скоріш виняток і тому на цей виняток була настільки позитивна реакція, наскільки українська сторона вдало загнала росіян, держсекретар Мінінформполітики сказав: "Я не погоджуюсь, що це виняток, тому що є відповідні центри, в міністерстві є у нас. У нас є відділ реагування, ми аналізуємо фейки, викидаємо – і ЗМІ дуже часто посилаються на наші, міноборонівські чи інших органів (публікації – 5.UA). Я вважаю, це достатній рівень, тому що черговий приклад зради: "Давайте зробимо краще і більше". А як краще і більше – невідомо".
Біденко також сказав: "Якщо раніше "розіп'ятий хлопчик" у світових і українських ЗМІ жив два тижні, то на сьогодні російський фейк живе в інформаційній площині максимум півгодини-годину. Тобто ми максимально швидко його знаходимо, вказуємо на реальні факти, даємо офіційну цитату державного службовця і далі це розходиться у ЗМІ. А вже справа ЗМІ, наскільки вони зацікавлені це поширювати".
Він також згадав учорашній приклад зі "списком заборонених брендів": "Повелися всі, але це питання редакційної політики. Буквально через годину з'явилася достовірна інформація від юристів, де було вказано, що це стандартна ситуація, яка ніяк не вплине на звичайних людей і такі випадки були і досі".
Дивіться повне відео інтерв'ю: