Про це свідчать результати опитування Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.
В опитуванні, що проводилося у жовтні минулого року, взяли участь 1285 респондентів.
В зв'язку з останніми подіями в УКраїні, більшість співвітчизників стали уважніше стежити за новинами. Відповідно, на це витрачається і робочий час. За даними опитування порталу,9 з 10 респондентів використовують Інтернет в робочий час з метою ознайомлення з новинною стрічкою. У кожного четвертого на це йде всього 5-10 хв, ще третина жертвує 30 хв робочого часу, 17% читає новини приблизно годину, а 5% вивчають підбірки останніх подій більше кількох годин, проведених на робочому місці.
Результатами дослідження встановлено, що на соцмережі та інші сайти, які не мають відношення до роботи, йде ще більше робочого часу. Число тих, хто витрачає на це менше півгодини, сягає 49%. А ось кожен п'ятий офісний співробітник "висить" в соціальних мережах або на інших сайтах більше години, а то й більше кількох годин, зазначає портал.
Витрачений працівниками "даремно" робочий час компаніям загрожує втратами, тому деякі роботодавці закривають доступ до соцмереж, блогів, файлообмінників та інших сайтів. Це робиться ще й з метою убезпечити компанію від витоку інформації, оскільки нещодавнє дослідження HeadHunter Україна показало, що 76% співробітників виносять корпоративні дані та робочі матеріали з офісу.