Старт сезону перегонів "Формули-1" ще не відбувся, а пристрасті вже зашкалюють. Грандіозні переходи, гучні скандали та нові правила, які викликають хвилю обурення. Організатори вирішили навести лад у спілкуванні гонщиків і запровадили величезні штрафи за нецензурну лексику в радіоетері. 40 тисяч євро за першу лайку, 80 тисяч – за повторну, а третій випадок може коштувати пілоту не лише 120 тисяч євро, а й участі у перегонах. З нетерпінням чекає нового сезону перегонів і дізнався останні новини журналіст "5 каналу" Єгор Голівець.
"Формула-1" переживає справжні зміни Льюїс Гамільтон залишає "Мерседес" і приєднується до "Феррарі". Карлос Сайнс переїжджає у "Вільямс". Команди готують нові боліди, а експерти вже прогнозують пекельну боротьбу. Та поки одні команди готуються до боротьби на трасі, інші змушені боротися з новими правилами. Заборона нецензурної лексики спричинила хвилю обурення серед пілотів. Вони порівнюють ці обмеження з абсурдом і нагадують: емоції в гонках не можна контролювати, як перемикання передач.
"Коли справа доходить до радіопередач і того, що відбувається на трасі, вибачте, але я не згоден з FIA в цьому питанні. І я думаю, що дуже важко або майже неможливо контролювати себе, коли ми в запалі моменту, з високим рівнем адреналіну, відкриваємо переговори з командою. І так, спробуйте одягнути мікрофон на футболістів, коли вони на полі, послухайте, що вони говорять один одному, і ви зрозумієте, наскільки це майже неможливо контролювати", – розповів водій Williams Карлос Сайнс.
Нині ж "Феррарі" презентує новий болід і мріє повернути чемпіонство, яке востаннє брала ще у далекому 2008 році. Макларен теж не пасе задніх: їхній гонщик Ландо Норріс заявив, що цього року для нього немає жодних виправдань. Він іде за титулом, і команда готова надати йому для цього все необхідне.
"Після минулого року, я думаю, що у нас немає виправдань. Торік у нас було чимало виправдань. Я думаю, що цього року нам немає, за що ховатися. Ми довели, що у нас є все, що потрібно для того, щоб боротися і бути найкращими. Якщо ми не на початку сезону, значить, ми просто недостатньо гарні і недостатньо попрацювали. Але це, звичайно, не наш менталітет", – заявив водій McLaren Ландо Норріс.
"Астон Мартін", впевнений у своїх силах. Команда минулого сезону показала несподівано сильний старт, і хоча згодом втратила темп, тепер обіцяє зробити висновки. Фернандо Алонсо, який нещодавно підписав новий контракт, не приховує амбіцій: він хоче поборотися за перемоги, а, можливо, і за титул. Втім, критики нагадують: у Формулі-1 перемагати на словах значно легше, ніж на трасі.
"Для того, щоб домінувати, потрібно мати все необхідне. І ми повинні мати всі інгредієнти, якщо ми хочемо мати таку можливість. Немає жодних гарантій і немає жодних прогнозів щодо того, що станеться на трасі. Але ви повинні переконатися, що у нас є інструменти та можливості. Також у нас мають бути партнери, які поділяють ваше бачення і вашу мету – перемогти. Ми прагнемо поставити Aston Martin на перше місце", – наголосив водій Aston Martin Фернандо Алонсо.
Історія це підтверджує. Колись так само непереможною видавалася команда "Феррарі". Тоді "червоного барона", так називали Міхаеля Шумахера, ніхто не міг наздогнати. Разом із командою вони вигравали майже всі титули завдяки потужній машині та чудовій роботі команди. Шумахер виграв титули чемпіонатів світу від 2000 до 2004 року. Але все змінилося у 2005 році, коли набули чинності нові правила. Ці зміни обмежили можливості команд, зокрема, зменшивши витрати на розробку машин та змінивши технічні параметри. В результаті Макларен та Рено змогли скористатися цим і стали наздоганяти й переганяти Ferrari.
Зрештою, навіть сам Mercedes, який виграв вісім Кубків конструкторів поспіль, тепер змушений наздоганяти суперників.
Єгор Голівець, "5 канал"
Нагадаємо, національна збірна вирушила на зимові "Ігри Нескорених-2025". Україну представлятимуть 35 ветеранів та чинних військовослужбовців.
Дивіться відео:
Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.