Будівництво аеропорту у Дніпрі
Будівництво аеропорту у Дніпрі 5 канал

У Дніпрі стартувало будівництво міжнародного аеропорту: скільки виділили коштів і коли збудують

Читайте по-русски
Проєкт розвитку нового аеропорту міста поділили на два етапи

У Дніпрі нарешті розпочалося будівництво міжнародного аеропорту. Про плани звести нове летовище оголосили ще під час підготовки України до чемпіонату Євро-2012. Стартували нині. За два роки у Дніпрі мають зробити нову злітно-посадкову смугу. На неї з держбюджету виділили понад 5 мільярдів гривень. Сучасний термінал будуватиме приватна компанія, що отримала землю в оренду на 50 років. Про грандіозні плани держави та інвесторів – у сюжеті "5 каналу".

Розкопана земля поблизу старої злітно-посадкової смуги – це майбутня нова смуга Дніпровського летовища. Завдовжки вона буде понад 3 кілометри. В Україні такою похизуватися може поки що лише аеропорт "Бориспіль".

"Це вирішить проблему сполучення не тільки всередині України, а й зі всім світом, Європою. Буде набагато більше міжнародних напрямків", – каже Олександр Бондаренко, голова Дніпропетровської ОДА.

Про будівництво нового аеропорту у Дніпрі почали говорити ще 10 років тому: під час підготовки країни до Євро-2012. Відтоді втілення проекту декілька разів переносили. Врешті, розпочали цієї осені. Нове летовище зводитимуть на території вже наявного. Але попри це, аеропорт працюватиме у штатному режимі.

Злітно-посадкову смугу збудують державним коштом: на це піде понад 5 із половиною мільярдів гривень. А от будівництво двох нових терміналів – взяла на себе приватна компанія. Під цю забудову інвестору віддали землю в оренду майже на півстоліття.

"Сам наш термінал складається з 26 тисяч квадратних метрів. Плюс ми маємо ще кілька об'єктів. Це і адміністративно побутовий комплекс, в якому будуть спеціальні служби і будівлі – споруди, які забезпечуватимуть роботу аеродрому", – розповідає Володимир Васильченко, керівник проєктної групи з будівництва Міжнародного аеропорту "Дніпро".

До нових терміналів докладається й оновлена інфраструктура аеропорту. Зокрема, сучасне світло-сигнальне метеорологічне обладнання та засоби аеронавігаційного зв'язку.

"Це дозволить у будь-яку погоду злітати та сідати літакам класу Є. Клас Є – це "Боїнг 777", "Airbus А – 380", – говорить Кирило Хом'яков, голова Державного агентства інфраструктурних проєктів України.

Проєкт розвитку нового аеропорту Дніпра поділили на два етапи: будівництво терміналів та інфраструктури, а вже потім – розвиток авіаперевезень. Інвестор планує залучити нових перевізників та розширити географію польотів із Дніпра. Загалом, у це планують вкласти 80 мільйонів гривень. Закінчити будівництво мають щонайменше за два роки.

Анна Вернігорова, Олександр Височин, "5 канал"

Попередній матеріал
"Одні гасили, інші чергували": як бійці ЗСУ рятували Кримське від вогню – репортаж з передової
Наступний матеріал
Хасиди-паломники другий день намагаються прорватися в Україну: реакція влади
Loading...
Оборона Луганського аеропорту: українські армійці відступили лише тоді, коли було зруйновано всю інфраструктуру

Оборона Луганського аеропорту: українські армійці відступили лише тоді, коли було зруйновано всю інфраструктуру

Ізраїльські ЗМІ звинуватили ДПСУ в затриманні євреїв у київському аеропорту

Ізраїльські ЗМІ звинуватили ДПСУ в затриманні євреїв у київському аеропорту

Затримані у Греції українці повернулися до Києва: що відомо

Затримані у Греції українці повернулися до Києва: що відомо

"Застрягли" в аеропорту Афін: у посольстві України повідомили, коли туристи зможуть повернутися додому

"Застрягли" в аеропорту Афін: у посольстві України повідомили, коли туристи зможуть повернутися додому

Замість подорожі – в ізолятор: як українців затримали у Греції та що їм тепер загрожує

Замість подорожі – в ізолятор: як українців затримали у Греції та що їм тепер загрожує

Наслідки пандемії та бездіяльності уряду: аеропорт "Київ" скоротить половину своїх працівників

Наслідки пандемії та бездіяльності уряду: аеропорт "Київ" скоротить половину своїх працівників