5 канал

Тука розповів, що робити з торговельними хабами на лінії розмежування та як боротися з "мафією перевізників"

Лад із перевезеннями біля лінії розмежування можна навести за один день, переконаний Тука

Є "жуки", які монополізували ринок перевезення автобусним транспортом безпосередньо до КПВВ, а там вже інші грають. Також є оголошення, що людям за процент готові зняти гроші з картки, те саме стосується отримання статусу переселенця і продовження цього статусу. Про таке заявив в ефірі "5 каналу" в програмі "Інформаційний вечір" заступник міністра з питань тимчасово окупованих територій та ВПО України Георгій Тука. 

Тука також розповів про ідею торговельних хабів, і, що з ним варто зараз робити: "Почнемо з логістичних центрів. Ідея була створити місцеві торгівельні майданчики, тобто ринки, на яких, насамперед, фермери, дрібні підприємці, які мешкають на території Донеччини і Луганщини мали б можливість свою продукцію продавати мешканцям окупованих територій. На жаль, практично з самого початку за відсутністю контролю центральної влади, але на той час можливості здійснення цього контролю на законному рівні не було, потім тільки це з’явилося, і з огляду на пасивну позицію Донецької ВЦА, цей процес був відданий місцевим радам. І своїми розпорядженнями місцеві ради, не ВЦА, а місцеві ради зробили фактично те, що просто зробили з цих логістичних центрів перевалку. Куди доступ мають лише свої бізнесмени. Жодної торгівлі, як такої, там не відбувається. Із самого початку кілька місяців цей процес відбувався, а потім обмежувальними заходами його відрізали. Спочатку відрізали можливість будь-якому підприємцю потрапити на ЛГЦ, потім скоротили можливість транспортних перевезень, таким чином фактично зробили пустопорожню контрабандну перевалку… Я згоден, що я не можу зробити зараз нічого іншого, як закрити ці логістичні центри".

Тука також сказав що робити з недобросовісними перевізниками в районі лінії розмежування: "Схеми всюди приблизно ті самі. Почала Донеччина, потім підхопила Луганщина. Якби було бажання, насамперед місцевої влади (це вже рівня області), то навести лад – це один день. В обох областях створені комунальні підприємства, яким віддані ці перевезення – і все. А решті перевізників можна рухатися, але кінцева зупинка – півтора-два-три кілометри від КПВВ. Звісно людина змушена ці 2-3 кілометри човгати з торбами. Тобто це має вирішити тільки місцева влада. Або правоохоронні органи разом з місцевою владою". 

Дивіться також фотогалерею за темою:

/
/
/
/
/
 

Попередній матеріал
Від України у захваті: як у Києві зустрічали учасників литовського телепроекту "Національна експедиція" – сюжет
Наступний матеріал
Урочистості з нагоди Дня Конституції: виступ Президента України – відео

Після побиття і знущань напоїли коньяком: російська художниця розповіла, як її затримали бойовики в Донецьку

Волонтер про законодавчі колізії: Полоненим і далі нараховують комунальні платежі та пеню на кредит у банку

Магда про вибори: РФ дешевше розбурхувати Україну зсередини, ніж організовувати наступ на Донбасі

ЗМІ опублікували супутникові знімки полігону "ДНР"

"Донецьк – це Україна": волонтери запустили повітряні кульки з листівками для мешканців ОРДО

Роздрібна торгівля в Україні активно зростає