Транспортний колапс у Луцьку
Транспортний колапс у Луцьку 5 канал

"Немов шпроти у бляшанці": чому в Луцьку трапився транспортний колапс – сюжет

Читайте по-русски
У місті вирішили запровадити безготівкову систему оплати проїзду

Тисячі людей запізнилася на роботу та навчання зранку в Луцьку. На рейси не вийшла половина автобусів. Від сьогодні у місті запрацювала електрона система оплати проїзду. Натомість деякі перевізники – проти такої новації. Через це міська рада розірвала з ними договори. Заручниками в такій ситуації опинилися пасажири. Більше про це – у матеріалі журналіста "5 каналу" Олега Ткачука.

"Немов шпроти у бляшанці". Такі враження від вранішньої поїздки у громадському транспорті у більшості лучан. Автобуси та тролейбуси заповнені вщерть. Транспорт їздить із перебоями, і пасажирам доводиться або штовхатися, або йти пішки.

Пасажирка Яна Ковальчук каже: "Я пропустила вже другий тролейбус і декілька маршруток. Я не готова пхатися. Зараз буду йти пішки, бо час піджимає".

Відсьогодні у Луцьку запрацювала безготівкова систему оплати проїзду. Проте деякі перевізники виступили проти такого нововведення. З ними міська влада розірвала договори. Тож із двох сотень автобусів на маршрути не вийшла половина. Щонайменше дві сотні водіїв нині безробітні.

"Що сказали? Все, ми без роботи залишились. То нормально? То ненормально", – бідкається водій маршрутки Володимир Колишній.

У міській раді кажуть: безготівкову систему оплати проїзду запровадили, щоб вивести автобусні перевезення з тіні.

"Вони відмовляються встановлювати систему валідації, тим самим шантажуючи місто Луцьк і лучан через те, що вони відмовляються бути відкритими. Ми за відкриті податки, відкриту з/п водіїв і відкрите відшкодування пільгових категорій", – сказав Григорій Недопад, перший заступник луцького міського голови.

Перевізники запевняють: працювати відкрито готові. Але для цього у місті потрібно підвищити ціни на проїзд. Нині одна поїздка у міському автобусі коштує шість гривен. Перевізники кажуть: із такими тарифами працюють собі у збиток.

Перевізник Сергій Дьомін каже: "Ми готові віддати всі кошти, які будуть отримані через систему АСОП, до міського бюджету. Нехай він розвивається. А нам нехай платять, як у цивілізованому світі за кілометр виконаної роботи. Орієнтовно, кілометр коштуватиме 20 гривень".

Щоб поповнити кількість автобусів, міська рада оголосила конкурс. Співпрацюватимуть лише з перевізниками, які погодяться встановити систему безготівкового розрахунку.

Володимир Степанов, керівник управління транспорту Луцької міськради, каже: "Чекаємо подачі заявок. У нас термін подачі заявок закінчується по одних маршрутах 17 грудня, по інших – 26. На сьогодні поки ще ніхто не подав, люди щось вагаються. Можуть подавати навіть ті самі перевізники, з якими ми розірвали договори".

Через транспортний колапс у день новації міська влада відтермінувала перехід на електрону систему оплати проїзду на тиждень.

Олег Ткачук, Луцьк, "5 канал"

Попередній матеріал
Потрапив у полон бойовиків: на Дніпропетровщині попрощалися з армійцем 53-ї бригади Романом Беспалим
Наступний матеріал
Позачергове пленарне засідання Верховної Ради – відео
Loading...