Тридцять крейсерських вітрильників вийшли на старт в акваторії Миколаївського яхт-клубу. Зазвичай такі змагання у відкритому морі тривають декілька днів. Цього разу – за один день провели одразу три перегони. Судна розділили на три групи, відповідно до тоннажності яхт. Переможців визначали за загальними результатами. Яхтсмени називають такі змагання найскладнішими у році.
"Зазвичай екіпаж від 4 до 6 осіб. А тут один капітан, який робить усю роботу за екіпаж. Один", – наголошує головний суддя Сергій Поставчук.
"Наші яхтсмени називають її "вищий пілотаж". Зазвичай у таких човнах беруть участь від 4 до 6 осіб екіпаж. Поодинці ними управляти дуже нелегко", – пояснює капітан яхти "Сіноп", організатор змагань Віталій Поставчук.
Цей вітрильник "Дельфін-2" прийшов першим у своїй групі. Свого часу його побудував засновник змагань Анатолій Дегтяр. На дистанцію яхту вивів його учень – Володимир Трегубенко.
"Анатолій Володимирович знав, що робив, багато років прагнув до цього. Човен відмінний. Звичайно, важко. У кожному спорті є свої труднощі і дрібниці. Я ходжу на одній яхті, тут інша. Є свої тонкощі і нюанси", – запевняє Володимир Трегубенко.
Серед переможців також Борис Ліберман. Він – теж учень Анатолія Дегтяра і найдосвідченіший капітан нинішніх перегонів. Під вітрилами ходить майже 60 років.
"Він у мене тренером був. Це був найбільший яхтсмен, гонщик. Ось це все він створив тут. Ці крани, елінги. Це його заслуга. А зараз люди користуються цим", – наголошує капітан яхти "Ювента" Борис Ліберман.
Це вже ювілейні 10-ті перегони капітанів вітрильників. Миколаївські яхтсмени радіють, що подивитися на регату прийшли чимало глядачів. Вони сподіваються, що зможуть і надалі своєю майстерністю вшановувати пам'ять свого видатного наставника.
Слава Станіславська, Степан Коцюба, Миколаїв, "5 канал"