Інгулецький ГЗК
Інгулецький ГЗК Метінвест

"Метінвест" виділив 50 млн доларів на будівництво модернізованого тракту для транспортування руди на Інгулецькому ГЗК

    Читайте по-русски
    За рахунок екологічно чистого і економічного конвеєрного транспорту в кар'єрі знизиться техногенне навантаження на довкілля, операційні та експлуатаційні витрати, кажуть у компанії

    На Інгулецькому гірничо-збагачувальному комбінаті (ГЗК) компанії "Метінвест" почали використання нового тракту комплексу рудної циклічно-потокової технології (ЦПТ) – як повідомляється на сайті компанії, це один із найбільших проєктів на гірничодобувних підприємствах "Метінвесту" за останні 10 років.

    У будівництво цього комплексу "Метінвест" вклав близько 50 млн доларів.

    Комплекс ЦПТ є системою підземних і наземних конвеєрів у кар'єрі і складається з двох трактів – нового Східного і вже наявного Західного. Руду добувають у забої й автосамоскидами транспортують у перевантажувальний пункт, де руду розбивають на великі шматки. Після цього система підземних конвеєрів Східного і Західного трактів доставляє руду на поверхню кар'єра, де матеріал зазнає середнього і дрібного дроблення, а потім вирушає на збагачення.

    Із 300-метрової глибини на поверхні руду вдається підняти за 15 хвилин.

    Олександр Герасимчук, гендиректор Інгулецького ГЗК, пояснює: "Проект ЦПТ – один із найбільш масштабних проектів на гірничодобувних підприємствах Групи "Метінвест." Перспективна технологія дозволить Інгулецькому ГЗК будувати довгострокові плани з видобутку залізної руди. Крім того, підприємство значно знизить навантаження на навколишнє середовище за рахунок експлуатації конвеєрного транспорту, використання сучасної аспіраційної установки і скорочення часу роботи двигунів внутрішнього згоряння автосамоскидів. Після запуску комплексу комбінат планує транспортувати з його допомогою близько 40 тисяч тонн руди на добу ".

    Комплекс будували протягом 6 років: стільки часу знадобилося для гірничо-капітальних робіт і будівництва, монтажу основного технологічного і допоміжного обладнання. Завдяки тому, що всі роботи автоматизовані, є можливість контролювати всі параметри обладнання. Також на ЦПТ встановлена ​​автоматизована аспіраційна установка для очищення повітря від пилу, розповідають у компанії.

    Запуск комплексу ЦПТ дозволяє швидше доставляти руду з нижніх горизонтів кар'єра, пояснюють у "Метінвесті", і зменшує використання в роботі автосамоскидів – їхній маршрут скорочується на 10%, а це зменшує собівартість транспортування руди.

    Крім того, за рахунок екологічно чистого і економічного конвеєрного транспорту в кар'єрі знизиться техногенне навантаження на довкілля, операційні та експлуатаційні витрати, йдеться в матеріалі.

    "Ми продовжуємо модернізувати транспортну інфраструктуру на гірничо-збагачувальних комбінатах Метінвесту. Найбільший проект з будівництва ЦПТ завершено на Інгулецькому ГЗК, а на підході – подібна технологія на Північному ГЗК. Сучасні екологічні комплекси дозволять Метінвесту підвищити ефективність виробництва і знизити собівартість сировини, щоб забезпечити конкурентну перевагу нашої продукції на світовому ринку", – пояснює Юрій Риженков, гендиректор "Метінвесту".

    Інгулецький ГЗК – одне з найбільших гірничодобувних підприємств України. Спеціалізується на видобутку і переробці залізистих кварцитів Інгулецького родовища, розташованого в південній частині Криворізького залізорудного басейну. Комбінат видобуває понад 30 млн тонн залізної руди і виробляє близько 12 млн тонн залізорудного концентрату в
    рік.

    Попередній матеріал
    Доба на Донбасі: окупанти обстріляли околиці Красногорівки із заборонених мінометів
    Наступний матеріал
    Новий пакет військової допомоги від США передбачає постачання Javelin в Україну – AP
    Теги:
    Loading...