'Ми розширюємося': штаб блокади ОРДЛО готується перекрити Бахмутську трасу
"Ми розширюємося": штаб блокади ОРДЛО готується перекрити Бахмутську трасу
informator.media

Чотири найбільші підприємства Маріуполя закликають зупинити блокаду ОРДЛО

    Наслідки блокади Донбасу можуть бути катастрофічними як для Маріуполя, так і для всієї країни

    Трудові колективи чотирьох найбільших підприємств Маріуполя звернулись до міської влади із проханням вплинути на припинення блокування залізничного сполучення із зоною АТО. Про це йдеться в листах, направлених керівниками маріупольських підприємств і профспілок до міського голови Вадима Бойченка, депутатів Маріупольської міськради і його секретаря Степана Махсма, передає "112 Україна".

    "Жителі Маріуполя стали заручниками дій групи людей, які блокують енергетичне і сировинне забезпечення всієї області. Незаконна блокада торкнулася залізничних перегонів, якими доставляється сировина для металургійних підприємств. Більш того, виключно завдяки блокаді може загинути Авдіївський коксохім – головний постачальник коксу для наших комбінатів", – йдеться у документі.

    Лист підписали генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко, генеральний директор МК "Азовсталь" Енвер Цкітішвілі, а також голови профспілкових комітетів цих комбінатів Михайло Под'яблонський і Микола Лехов.

    Вони наголошують, що наслідки блокади Донбасу можуть бути катастрофічними як для Маріуполя, так і для всієї країни.

    "Брак дефіцитного коксівного вугілля тільки на" Азовсталі "і ММК ім. Ілліча може спровокувати зупинку частини доменних печей і падіння виробництва щонайменше на 20%. За оцінками експертів, при такому сценарії загальне скорочення обсягу виробництва української металопродукції складе близько 4 млн тонн на рік. Сукупне зниження валютної виручки може досягти 53 млрд грн валютного еквівалента на рік, з яких 22 млрд грн доведеться на "Азовсталь" і ММК ім. Ілліча", – йдеться в листі.

    За таких умов вимушене скорочення співробітників металургійних підприємств неминуче: тільки в прифронтовому Маріуполі воно складе понад 3000 осіб. Під загрозою опиниться і реалізація програм розвитку Маріуполя, адже понад чверть міського бюджету – це податки металургів, зазначено у документі.

    Крім того, через блокаду ОРДЛО завантаження Маріупольського морського торгового порту (ММТП) - колись першого в Європі за вантажонавантаженням причалів порту - становить лише близько 30%. Такий стан речей констатує директор торгового порту Олександр Олійник.

    Попередній матеріал
    Через блокаду Донбасу на Маріуполь чекає справжня катастрофа – міський голова
    Наступний матеріал
    Світ повинен діяти рішуче щодо введення санкцій проти країни, яка анексувала частину чужої території – голова МЗС Великої Британії
    Теги:

    Транспортна блокада ОРДЛО загрожує енергетичній безпеці та економіці України – G7

    Порошенко та Гройсман про блокаду ОРДЛО: "Маємо справу з підривом національної економіки"

    "Ніж у спину": Черниш заявив, що учасники блокади ОРДЛО допомагають сепаратистам