Фейк
Фейк
Depositphotos

Як українські олігархи використовують іноземні ЗМІ для дискредитації Порошенка перед виборами – Washington Times

    На замовлення впливових осіб іноземні телеканали та видання починають розслідування стосовно потенційних кандидатів на посаду президента України

    Спеціальний кореспондент The Washington Times, експерт по країнах СНД Тод Вуд (L Todd Wood)  у власній статті "Українські медіа-війни: олігархи борються за аудиторію перед виборами в Україні" зазначає, що українські олігархи навчилися створювати історії, підробляти документи і навіть проводити кримінальні розслідування з метою дискредитації опонентів під час передвиборчих перегонів.

    Зокрема, автор зазначає, що останніми роками у США засоби масової інформації стали полем битви за владу. "Однак Україна з її неприборканою корупцією виявилася нульовою для цієї сучасної, несмертельної війни, оскільки олігархи, які володіють ЗМІ, намагаються сформувати реальність на місцях у Києві", – зазначає Тод Вуд.

    Як приклад журналіст наводить фільм "Олігархи", підготовлений відділом розслідувань "Аль-Джазіри" на початку цього року. У фільмі описані спроби оточення Віктора Януковича повернути частину коштів, заморожених владою після того, як він покинув країну. У стрічці пояснюється, що бізнесмен Сергій Курченко (він же "Гаманець Януковича") перепродав ці активи депутату Верховної Ради Олександру Онищенку та російському підприємцю зі встановленими злочинними зв'язками Павлу Фуксу. Саме вони намагалися "розморозити" активи, використовуючи свій передбачуваний вплив на Президента Петра Порошенка.

    Автор переконаний, що замовником фільму про корупцію став олігарх Ігор Коломойський, який покинув Україну. На підтвердження тези про те, що за розслідуваннями "Аль-Джазіри" стоїть саме він, журналіст наводить той факт, що за кілька місяців до прем'єри фільму "Аль-Джазіра" на веб-сайті українського журналіста Олександра Дубинського, ведучого телеканалу "1+1", що належить Коломойському, вийшла стаття, в якій викладено основні тези фільму" Олігархи".

    "Це приклад того, як олігархічні ЗМІ можуть намагатися впливати на думку на місцях", – наголошує журналіст.

    Крім того, за його даними, інвестиційна компанія ICU (колишнім керівником якої є Валерія Гонтарева) також стала об'єктом "чорного піару" і розслідувань "Аль-Джазіри". За цими нападками, на переконання Вуда, так само стоїть Ігор Коломойський, який намагається повернути 5 мільярдів доларів, згаданих у фільмі "Аль-Джазіри":

    "НБУ на чолі з Валерією Гонтаревою націоналізував найбільший комерційний банк країни "ПриватБанк". До моменту націоналізації" дірка "у фінансах банку, повністю контрольованого олігархом Ігорем Коломойським, становила понад $ 5 млрд. А Верховний суд Лондона заморозив понад $ 2,5 млрд, що належать пану Коломойському, в зв'язку зі справою "ПриватБанку". Схоже, що тут є багато матеріалу для нового документального фільму, оскільки це історія, яка досі не отримала великого розголосу".

    Керуючий партнер ICU Костянтин Стеценко зазначає, що політична боротьба у передвиборний рік є основною причиною різних нападів, з якими стикаються ICU в Україні та міжнародній пресі.

    "Одне можна сказати напевно: Україна, схоже, продовжить надавати безліч матеріалів для тих, хто хоче зробити хороший документальний фільм. Із наближенням президентських виборів, у березні 2019 року, інформаційна війна тільки посилиться і в Україні, і в США", – резюмує автор.

    Попередній матеріал
    Група "Метінвест" стала генеральним партнером конкурсу WorldSkills Ukraine 2018
    Наступний матеріал
    Убивцям Гандзюк загрожує від 15 років до довічного ув'язнення – голова Нацполіції