Олена Шуляк, заступниця голови фракції "Слуга народу"
Олена Шуляк, заступниця голови фракції "Слуга народу" 5 канал

Шуляк навела свіжий приклад блокування пропагандистського телеканалу в Європі

Читайте по-русски
Рішення про санкції щодо каналів Медведчука не має нічого спільного з наступом на свободу слова, вважає депутатка

Не тільки Україна блокує іноземні пропагандистські канали – нещодавно у Великій Британії позбавили ліцензії телеканал, підконтрольний комуністичній партії Китаю. Про це в ефірі ток-шоу "Велика політика" на "5 каналі" сказала заступниця голови фракції "Слуга народу" Олена Шуляк.

"Дуже схожа ситуація відбулася у Великій Британії, де також забрали ліцензію в китайського державного телеканалу, який фінансувався і контролювався комуністичною партією Китаю. Ця історія, яка відбувається в Україні, – вона не поодинока. Телеканали, про які ми зараз говоримо, – вони фінансувалися і контролювалися Російською Федерацією. Це трошки інше, ніж свобода слова. Не потрібно це змішувати", – сказала депутатка.

Заступниця голови фракції "Слуг" впевнена, що "112 Україна", NewsOne, ZIK були заблоковані не для того, щоб обмежити свободу слова, а задля протистояння російській дезінформації і пропаганді.

"Це дуже просто – змішати і сказати, що наїхали на свободу слова. Не наїхали. Не може Російська Федерація диктувати, контролювати, пропагандувати і впливати на мізки наших громадян через канали, які зареєстровані на українських юридичних осіб і фізичну особу, яка їх контролює і має український паспорт. У нас війна йде", – наголосила Шуляк.

"Якщо ми подивимося, хто їх підтримує і як поводить себе Росія – вони ж прямо сказати не можуть, бо "іх тут нєт", але вони вже запрошують журналістів на роботу. На кому горить шапка?", – зауважила вона.

Дивіться повний запис програми "Велика політика":

Як повідомляв 5.UA, 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки та оборони про застосування санкцій проти нардепа "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та телеканалів, що йому належать. Відповідне рішення РНБО ухвалила також 2 лютого 2021 року.

Рішення стало несподіванкою, особливо враховуючи, що Зеленський ще у 2019-му запевняв, що поважає NewsOne, і обіцяв "нікого не закривати". Тепер рішення президента може оскаржити лише Верховний Суд.

Попри заяви представників "ОПЗЖ" про тиск на свободу слова, санкції вже підтримали в ЄС, Канаді та США. Також свою підтримку висловили Литва, Естонія та Велика Британія. Рішення схвалила і низка громадських організацій.

Після того, як провайдери та онлайн-сервіси один за одним заблокували канали "112 Україна", NewsOne, ZIK – їхня трансляція залишилася лише в YouTube. Утім Міністерство культури та інформполітики звернулося до відеохостингу щодо виконання санкцій РНБО.

Попередній матеріал
Режим припинення вогню фактично зірваний – Арестович
Наступний матеріал
Заблоковані телеканали Медведчука можуть тріумфально повернутися до українського медіапростору – депутат
Loading...