Очільники 'Укравтодору' і Мінінфраструктури
Очільники 'Укравтодору' і Мінінфраструктури 5 канал

"Рішуче позбавляйтесь схематозників": заяви нового чільника "Укравтодору" та вимоги водіїв до нього – сюжет

Читайте по-русски
Депутат від партії "Слуга народу" Олександр Кубраков виграв конкурс на посаду голови Держагентства автомобільних доріг

Хто замішаний у корупційних схемах – краще йдіть самі. Новопризначений чільник "Укравтодору", ексдепутат від "Слуг" – Олександр Кубраков проанонсував звільнення серед дорожників. Нового главу сьогодні представив прем'єр-міністр Олексій Гончарук. Журналісти "5-го" чули перші заяви новопризначеного чиновника. А ще – пропозиції, які лунали на його адресу з боку українських водіїв. Петро Троць розкаже.

І тепер за встановленням цього порядку в "Укравтодорі" відповідатиме новий керівник. Депутат від партії "Слуга народу" Олександр Кубраков виграв конкурс на посаду голови Держагентства автомобільних доріг, від самого початку отримує від прем'єра суворі вказівки.

"Якщо десь в областях є якісь групи впливу, або в центральному апараті, якісь схематозники, які працюють на себе, а не на державу, будь ласка, рішуче їх позбавляйтеся", – заявив Гончарук.

За наступні 5 років привести до нормативного стану 24 тисячі кілометрів доріг та побудувати 4 тисячі кілометрів у 2020-му. Такі плани у Міністерства інфраструктури спільно з "Укравтодором". Але перші конкретні кроки на посаді Олександр Кубраков поки що не конкретизує.

"Трохи пізніше оприлюднимо плани, але в нас є так звані топ-10 доріг, які увійдуть у перелік основних проєктів на наступний рік", – сказав Олександр Кубраков.

Роботи в нового керівника "Укравтодору" та його підлеглих вистачатиме. Наприклад, оця дорога між Черкасами та Чигирином хай і залатана, але давно потребує ґрунтовного ремонту, кажуть водії. Для нового керівника "Укравтодору" водії з різних регіонів мають власні пропозиції щодо роботи.

"Щоб він взяв лопату, щоб його заступники теж побрали лопати і пішли ремонтувати українські дороги, які в не дуже чудовому стані. Ну і щоб з цим не затягували", – наголосив водій Віктор Папко.

"Треба дороги інші будувати, як говориться, хоч паралельно, хоч ділянками десь, без цього ж неможна, їх відновити не можна, основа не годиться. Якщо фундамент хороший – тоді і основа буде держаться, і фури хай ходять", – переконаний водій Іван.

"Провести аудит тих доріг, які будувалися за Гройсмана. По дорозі на Ковель не зробили буквально 3 км дороги – дуже цікаво, зробили ділянку до виборів президента, а коли з’єднають цю ділянку з рештою дороги – невідомо", – зауважив Андрій Шаховський.

У Мінінфраструктури переконують, що діяльність "Укравтодору" буде максимально прозорою. При цьому не забувають згадати про попередників.

"Було чимало обману, ми про це говорили публічно. Коли декларували, що там 4 тисячі кілометрів будувалося, а будувалося 2100. Ми будемо дуже прозоро на всі цифри говорити, навіть на якісь неприємні речі", – пообіцяв міністр інфраструктури Криклій.

У бюджеті на наступний рік на фінансування дорожньої інфраструктури заклали трохи менше 74-х мільярдів гривень. Це на понад третину більше, ніж було у 2019-му.

Петро Троць, Сергій Новіков, "5 канал"

Нагадаємо, про відставку Славоміра Новака, попереднього очільника "Укравтодору", стало відомо 24 вересня.

 

Попередній матеріал
Трагічна пожежа на Черкащині: двоє дітей загинуло, 6-місячне немовля має 40% опіків тіла – подробиці
Наступний матеріал
Прийшов вручити повістку, а дістав синці та забої: у Львові побили працівника військкомату

Зважує вантажівки в русі: біля Києва встановили перший в Україні майданчик з відповідним обладнанням

"Укравтодор" хоче брати гроші за проїзд великовантажних авто на дорогах України – деталі

На під'їздах до столиці встановлять майданчики для зважування авто

Замість асфальту – місячні кратери: коли відремонтують аварійну трасу до Маріуполя

Скільки коштів у 2019 виділять на ремонт доріг і які відновлюватимуть насамперед – інформація "Укравтодору"

Терпець урвався: на Черкащині місцеві блокували трасу державного значення – що вимагали