Понад 1 мільйон 150 тисяч доларів лише на рекламу в соцмережах витратили кандидати на посаду міських голів та депутатів під час місцевих виборів. Такі підрахунки озвучили в громадянській мережі "Опора".
У звіті йдеться, що кандидатка на посаду міського голови Києва від "Слуги народу" витратила на рекламу себе в соцмережах понад 31 тисячу доларів.
Кандидати зробили акцент на онлайн-спілкуванні з виборцями. Однак і про старі методи не забувають. Задобрюють подарунками – медичним обладнанням, масками, тестами на коронавірус. Загалом ціна таких "подарунків" подешевшала, кажуть в "Опорі".
Один з кандидатів пропонував кришки для консервації з своїм фото. Інші підкуповували солодкою ватою та одноразовими масками.
В цілому голос виборця подешевшав до двохсот гривень, кажуть спостерігачі.
Загалом же громадянська мережа зафіксувала близько 1800 заяв про порушення виборчого процесу до поліції. І за 150 випадками відкриті кримінальні провадження. А за п'ятьма – вручено підозру.
Нагадаємо, на місцевих виборах у Києві жителі столиці голосуватимуть за міського голову і за партії, які, на їхню думку, мають отримати місця в Київраді. Максимальну кількість голосів на майбутніх виборах до міської ради Києва можуть отримати такі партії: "УДАР" Віталія Кличка, "Європейська солідарність", "Слуга народу". Саме ці політсили входять у трійку лідерів рейтингів за результатами кількох соціологічних досліджень.