Громадянська мережа "Опора" зробила дослідження та порахувала, скільки витратили кандидати на посаду чільника столиці на рекламу. Джерелом дослідження слугували проміжні фінансові звіти, оприлюднені Київською міською ТВК.
За їхніми результатами, найбільше на рекламу витратила кандидатка від президентської партії Ірина Верещук. Загалом сума для промокампаній "пані мера" перевищила 22 млн грн. Найбільше коштувала реклама у ЗМІ – понад 15 млн гривень. Утричі менше Верещук витратила на зовнішню рекламу в місті.
Рекламна кампанія шоумена Сергія Притули від "Голосу" сягнула 13 мільйонів гривень. Найбільше грошей пішло на виготовлення агітації і більше ніж 3 млн на рекламу в інтернеті, стільки ж – на зовнішню рекламу і згадки у ЗМІ.
Порівняно з першими двома місцями, Андрій Пальчевський скромно і водночас безрезультатно витратив 2,5 мільйони гривень. Ставку Пальчевський зробив на зовнішню рекламу, витративши на це більш як 1 млн 600 тисяч гривень. При цьому на згадки у ЗМІ Пальчевський нібито не витратив ані копійки. Проте громадянська мережа "Опора" фіксувала матеріали у ЗМІ, які мали ознаки замовності на користь Пальчевського і не мали відповідного маркування.
А от представник "ОПЗЖ" Олександр Попов відзвітував: на рекламу витратив трохи більше ніж 157 тисяч гривень, зокрема на виготовлення друкованих агітматеріалів – 7,8 тисяч гривень і ще 144,8 тисячі пішло на розміщення політичної реклами на бордах.