Соцмережі
Соцмережі Shutterstock

"Якщо ви хочете мільйон переглядів у YouTube, то почніть з розкриття потенціалу авторів каналу" – SMM директор Arizona Games Станіслав Дмитренко

Читайте по-русски
Станіслав вважає, що AR та VR технології дають топ можливості у рекламі

Як харків'янин, почавши з підтримки спільного з друзями проекту, став затребуваним міжнародним тренд–сеттером SMM у YouTube, створив свою методику і досягає залучення мільйонних аудиторій.

Дмитренко Станіславу 29 років. Він уродженець міста Харків. SMM професіонал. Пройшов шлях від самоучки до автора методик. Творець та ведучий YouTube каналу SC MASON. Вважає, що AR та VR технології дають топ можливості у рекламі.

Станіслав Дмитренко
Станіслав Дмитренко5 канал

Станіславе, як ти зрозумів, що SMM просування у YouTube це сфера, де ти можеш показати високий результат?

Зі мною трапилася класична маркетингова воронка.

Тобто, я лише торкнувся тематики, а прийшовши до тями зрозумів, що захопився і вже підписався ("підписка" в даному випадку професійна гра слів, мається на увазі підписка в YouTube – Ред.)

Все почалося з роботи над спільними із друзями проектами Arizona Games у 2014 році. Наш ігровий майданчик вимагав нововведень, змін та свіжого підходу. У компанії було кілька конкурентів, і вони були в рази більші, ніж ми. Для порівняння, у нас щодня грало близько 1000 гравців, а у конкурентів рахунок уже йшов на десятки тисяч. Я усвідомив, що ми не приділяємо належної уваги рекламі на каналах YouTube, що автори недооцінені, а їхній потенціал не розкрито. Бажання подолати цю недоробку стало стартом мого заняття маркетингом, рекламою та просуванням. На той момент я взагалі не мав досвіду у сфері SMM і почав шукати літературу та інформацію на тему.

Чи були у тебе приклади успішних професіоналів у цій сфері, хто був ідеалом, на методики чи стиль кого ти спирався?

На жаль, чи на щастя, але яскравих прикладів у мене не було, а пошук матеріалів в інтернеті здебільшого закінчувався нічим. Сьогодні здається, що це було зовсім недавно, але буквально 10 років тому корисної інформації в інтернеті на тему реклами було вкрай мало.

Звичайно, завжди можна було почитати базу маркетингу у вигляді книг Котлера (Філіп Котлер – Ред.), Але якщо говорити предметно про YouTube, то був жорсткий дефіцит інформації. Я добре пам'ятаю, як складно було починати і це одна з причин, яка наштовхнула мене на написання методології для авторів YouTube каналів, її мета – допомагати початківцям та швидко приводити їх до розуміння процесів, принципів та інструментів. Це те, чого не вистачало мені.

В умовах дефіциту інформації, які внутрішні мотиви спонукали діяти та досягати успіху?

Насамперед, бажання розвивати Арізону (Arizona Games – Ред.) та весь контент, пов'язаний з проектом. І це щире бажання давало свої плоди. У мене з'явився свій канал YouTube, за допомогою якого я практикував методи розвитку YouTube. З кожним роком мої навички в рекламі зростали, а також зросла наша компанія. Це спонукало робити щось нове, адже успіхи нашої компанії та мого каналу доводили, що я рухаюся у правильному напрямку.

Чи були якісь ідеї, які хотілося реалізувати насамперед?

Персонально мені, як автору каналу, хотілося досягти позначки 100.000 передплатників і отримати нагороду YouTube. По Арізоні хотілося обійти конкурентів, перевершити їх у рази у частині реклами, маркетингу та загалом презентації гри на майданчику YouTube. Ну і результат не забарився, в 2017 році наша гра обігнала за показниками всі ігри в подібному сегменті, а за останні 9 років ми виросли в більш ніж десять разів.

Що дає авторам використання вашої методології розвитку YouTube каналів?

У цій методології зібрано весь мій досвід за останні 10 років плюс включені необхідні сучасні тренди та важливі аспекти розвитку на майданчику YouTube. Сюди включено досвід роботи з дуже великою кількістю авторів. Всі вони залишаються нашими клієнтами та амбасадорами моєї експертизи, оскільки отримали великий "вихлоп". Показники каналів клієнтів майже завжди досягають "мільйонних" переглядів та передплатників. Використання моєї методології дозволяє авторам– початківцям у швидкі терміни отримати потрібну базову інформацію для подальших подібних значних успіхів.

Які плани на майбутнє?

Я планую розвиватися в напрямку AR та VR технологій, про це, до речі, докладно йдеться у моїй методології. Використання цих найсучасніших фішок дає необмежений потенціал у рекламі. Нещодавно закінчив масштабну рекламну кампанію щодо просування одного з наших проектів, у планах, створення ще кількох таких проектів. Також ведеться розробка абсолютно нової гри, яка враховуватиме сучасні тренди та напрямки в ігровій індустрії. На мене чекає величезна робота над просуванням усіх цих проектів, підготовку до неї я проводжу вже зараз.

Попередній матеріал
СБУ оголосила підозру семи пропагандистам окупаційного каналу "Таврія"
Наступний матеріал
путін на переговорах із лідерами африканських країн продемонстрував текст про "нейтралітет України"
Теги:
Loading...