У 2024 році навряд чи комусь ще треба пояснювати перевагу онлайн-торгівлі. Альтернативні джерела продажів, не прив'язані до місця та фізичних обмежень, потрібні навіть тим, у кого давно та успішно працюють власні магазини чи "точки" на авторинках. Тим паче, це важливо для тих, хто тільки починає свій бізнес у цій галузі. Але наївно думати, що "в інтернеті все безкоштовно", зокрема клієнти. Створення, запуск і, особливо, просування інтернет-магазину коштують, може, й дешевше, ніж офлайн-альтернатива, але все одно вимагають значних ресурсів та час на те, щоб окупитися. Але хто сказав, що обов'язково треба заводити свій власний магазин? У цій статті наведемо альтернативні способи продажу, які можуть стати чудовим стартом або навіть довгостроковим бізнес-планом.
Соціальні мережі
"Інстамагазини" та їхні аналоги давно стали окремим напрямком у торгівлі, а не просто представництвом якогось сайту. Абсолютно всі соціальні мережі пропонують своїм користувачам різні бізнес-функції (зрозуміло, не безкоштовно) та зацікавлені в тому, щоб постачати клієнтів. Однак останні, як і раніше, ходять в соцмережі, щоб розважатися, а не для того, щоб купувати. І завдання кожного бізнесу на таких сайтах – створювати контент не лише медійний, який продає, а й розважальний. У сфері запчастин це може бути складніше, ніж із товарами масового споживання. Не кажучи вже про те, що сфотографувати/зафільмувати кожну запчастину з асортименту, створивши з нею цікавий пост, навряд чи вийде.
Сайти ("дошки") оголошень
Сайти оголошень про все та для всіх для багатьох бізнесів стають постійним місцем проживання. Тут можна довгі роки успішно продавати що завгодно: від одягу до квартир. Запчастини не виняток. При цьому платити доведеться лише за видимість своїх оголошень. Однак сайти-дошки мають недоліки – вони не створені для торгівлі великими обсягами товарів, дуже погано автоматизовані і не враховують специфіку різних категорій товарів. Для тих, хто торгує мільйонним асортиментом запчастин від партнерів, розміщення кожного товару вручну видається непідйомним.
Маркетплейси
Як і дошки запчастин, такі сайти можуть похвалитися великим трафіком готових покупців, які прийшли за товарами, а не за контентом. І при цьому маркетплейси створені саме як майданчики для ведення бізнесу, а не приватного продажу. Тому тут набагато зручніше торгувати. Змагаючись один з одним, маркетплейси пропонують продавцям все більш зручні інструменти з автоматизації рутинної роботи. В сфері запчастин, безсумнівно, перевершує інших Avto.pro. Адже тут є автоматичний завантажувач, який може справитися з будь-якою кількістю товарів, каталог, який "прив'яже" кожну запчастину до автомобіля, та сотні тисяч відвідувачів, які шукають не іграшки, корм для тварин чи взуття на літо, а саме запчастини.