У взаємодії між автосервісами й автовласниками часто виникає напруга: клієнти звинувачують майстрів у намаганнях заробити на автозапчастинах за їхньою спиною, майстри не хочуть працювати з запчастинами сумнівної якості, які клієнти купують самостійно. Як результат, зростає недовіра і взаємні претензії. Маркетплейс "Автопро" пропонує спосіб подолати цю ситуацію з урахуванням інтересів обох сторон. Мова йде про унікальний сервіс для професіоналів від ринку запчастин "Поділитися кошиком".

Прозорість цін — основа довіри
За допомогою функціоналу кошика на "Автопро" професіонал може знайти на маркетплейсі всі необхідні запчастини належної якості від знайомих постачальників і надати клієнту посилання на готовий список товарів. Клієнт бачить ці товари і чесні ціни на них і відразу може купити, оформивши доставку на адресу автосервіса. Це зменшує ризик конфліктів і зміцнює довіру клієнтів до майстра, адже клієнт бачить, що ціна запчастин обґрунтована. При цьому на маркетплейсі діє постійна програма лояльності як для професіоналів, так і для кінцевих покупців. Покупці можуть заробити власну знижку на весь асортимент вже з другої покупки, а професіонали — навіть з першої, пройшовши належну верифікацію.
З кошика, яким "поділився" майстер, можна легко перейти у пошукову видачу, щоб переглянути ринкову ситуацію за кожною запчастиною. Різниця між крамницею і маркетплейсом саме в тому, що в останньому можна порівняти ціни у сотень продавців, вибрати оптимальний варіант або перевірити альтернативні пропозиції. Така прозорість зміцнює довіру до автосервісу ще більше.
"Автопро" — пароль для взаєморозуміння
Багато автовласників визнають, що вони б радо делегували купівлю запчастин, якщо б довіряли спеціалістам достатньо. Адже шукати і купувати якісні деталі — завдання "із зірочкою" для тих, хто не має достатньої експертизи. Саме тому "Автопро" пропонує клієнтам сервісів запитувати в майстрів посилання на запчастини у будь-яких сумнівних випадках. Побачивши, що ринкова ціна запчастини відповідає тій, яку називає майстер, клієнт може зі спокійною душею залишити це питання на боці автосервісу.

Якщо ж запчастина насправді коштує задорого і не вписується в рамки бюджету, клієнт може разом з майстром підібрати більш доступний взаємозамінний аналог. "Розумний" пошук "Автопро" робить такий підбір швидким і майже безпомилковим. "Майже" — тому що алгоритми все ще не здатні замінити погляд спеціаліста, тому не варто уникати консультацій.
Маркетплейс стає платформою, де інтереси обох сторін збігаються. Майстри отримують доступ до широкого асортименту деталей і можливість зменшити витрати. Автовласники, у свою чергу, можуть бути впевненими в тому, що платять чесну ціну за запчастини й отримують якісний сервіс.