facebook.com

УЗ демонструє невміння та/або небажання оптимально використовувати ресурси – Цкітішвілі

    За словами гендиректора "Азовсталі", виробники "сподівалися пережити" осінній період дефіциту брухту завдяки тендеру УЗ на реалізацію брухту, однак досі "жодних реальних дій з боку монополіста не відбувається"

    УЗ намагається "залатати дірки" грошима вітчизняних виробників, значно піднімаючи тариф на перевезення для бізнесу, – таку думку на своїй сторінці у Facebook висловив генеральний директор металургійного комбінату "Азовсталь" Енвер Цкітішвілі.

    За словами Цкітішвілі, УЗ демонструє небажання або невміння оптимально використовувати ресурси компанії: "Ми не бачимо жодного бою з неліквідами, з проблемою дискримінації ГМК в питанні забезпечення парком піввагонів УЗ. Якщо говорити жорстко, виною всьому, мабуть, невміння та/або небажання її керівництва оптимально використовувати ті ресурси, які в даний час має у своєму розпорядженні дана державна монополія", – пише він.

    Директор комбінату додав, що виробники "сподівалися пережити" осінній період дефіциту брухту завдяки тендеру "Укрзалізниці" на реалізацію брухту, однак досі "жодних реальних дій з боку монополіста не відбувається": "Ми передбачали можливість виникнення нового дефіцитного періоду цієї осені набагато раніше, ніж він настав. У той же час, ми сподівалися, що ці нелегкі часи нам допоможе пережити тендер на реалізацію 128 тис. тонн залізничного металобрухту, про який ще у середині літа гучно заявляло керівництво УЗ. Однак, до цього часу – ніяких реальних дій з її боку. У такій ситуації втрати понесуть і металурги, і УЗ, і що найголовніше, держава ".

    За його словами, тільки за останній місяць котирування металобрухту на зовнішньому ринку впали, в середньому, на $40-50 за тонну. Крім того: "На 400-500 грн/т продемонстрував зниження і внутрішній ринок. Нескладно підрахувати, що вже на даний момент УЗ недоотримала приблизно 50-65 млн грн".

    Як додав Цкітішвілі: "Якщо справа піде так і далі, то дані обсяги металобрухту, на суму близько 700-800 млн грн будуть іржавіти і гнити в засіках УЗ, відволікаючи додаткові ресурси на їх зберігання, охорону, не кажучи вже про втрати від їх можливого розкрадання".

    У підсумку гендиректор підприємства запитує: "Чому УЗ замість того, щоб реалізувати цілі гори металобрухту вартістю в сотні мільйонів гривень, прагне підвищити тарифні ставки на вантажоперевезення?".

    Попередній матеріал
    "Біржові схеми": У фондовий ринок України влили "сміттєві акції" на 25 мільярдів
    Наступний матеріал
    РФ може ініціювати обмін затриманих українських прикордонників на росіян - Слободян
    Теги: