На вершині піраміди транспортних пріоритетів знаходиться пішохід, потім йде, вірніше, їде велосипедист, потім пасажир громадського транспорту, автомобіліст і у самому підніжжі – припаркований автомобіль. Незважаючи на те, що автотранспорт не перебуває у фокусі уваги, саме він створює проблеми для всіх інших складових піраміди. Він ускладнює дорожній рух, уповільнює, а іноді і зупиняє, хід громадського транспорту, перекриває підходи до дому.
28% жителів нових будинків скаржаться на переповнені машинами двори. А решта – мабуть, автомобілісти, які за браком інших можливостей, паркуються там, де знаходять місця під косими поглядами своїх сусідів, – відмовчуються. Класик писав про дві проблеми – дурні і дороги. Час підкоригував ситуацію – основні проблеми жителів нових будинків – це шум із сусідньої квартири і хаотично припарковані машини.
Наявність наземного та\або підземного паркінгу з правильним заїздом і виїздом, зрозумілою навігацією, хорошим освітленням вирішить питання переповнених машинами дворів та стане конкурентною перевагою нового житлового комплексу і сформує лояльність інвестора, що займається вибором об'єкта нерухомості. Всі плюси наземних і підземних парковок оцінять інвестори ЖК "Метрополіс", що розташувався на вул. Академіка Заболотного, 1.
Зведення підземного паркінгу, безумовно, покладає на забудовника додаткові зобов'язання. Зокрема, проведення геодезійних робіт, замір та аналіз ґрунтових вод, роботи з водопониження, буріння і вбивання паль, а також багато інших важливих процесів. І, якщо ряд забудовників в цьому питанні вирішує йти шляхом найменшого супротиву і відмовляється від підземного паркінгу в своїх житлових комплексах, група компаній DIM робить все, щоб простір навколо будинку було вільним від автомобілів.
"Одним з головних завдань сучасної архітектури ми можемо назвати "возз'єднання" людини c навколишнім середовищем. Тому всі наші комплекси розташовані і спроектовані таким чином, щоб створити максимально комфортні умови для життя наших інвесторів. Так, ми намагаємося, щоб внутрішній двір наших комплексів був організований за принципом громадського простору: для людей, а не для машин. А внутрішня територія – з обмеженим доступом, цілодобовою охороною і відеоспостереженням, зеленими зонами з елементами ландшафтного дизайну, комфортними алеями для прогулянок, спортивними та ігровими майданчиками для активного дозвілля. Одним з найяскравіших прикладів такого підходу в наших проектах є комплекс для життя "Метрополіс", – розповідає співзасновник і керуючий партнер групи компаній DIM Олександр Насиковський.
Інвестори "Метрополіс" можуть бути спокійні – їхній двір для прогулянок, відпочинку і дитячого сміху, а не для автомобілів.